Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

teveel gedronken tijdens training, nu elke 10min pissen

Kom er achter dat nu nog een vriend van me vader word.. ****ing 3 van me beste vrienden die vader worden en ik kan niet eens een normale relatie vinden
mah
Life

Kom er achter dat nu nog een vriend van me vader word.. ****ing 3 van me beste vrienden die vader worden en ik kan niet eens een normale relatie vinden
mah
Life
Stats: M 21j

Wees blij zou ik zeggen. :o Maar iedereen z'n ding he.

Stats: M 21j

Wees blij zou ik zeggen. :o Maar iedereen z'n ding he.

ik vind het ook zwaar k*t dat hun vader worden..
Eerst viel er al 1 telkens uit mt naar feesjes enzo te gaan omdat die pa werd
toen 2e en nu ****ing 3e
En t zijn wel paar van me beste vrienden en goede vrienden zijn een schaars te vinden deze dagen

vergeten traps te trainen??? hoe kun je dat nou vergeten?!

pak je bed aan de achterkant vast en doe shrugs, mijn home workout;):D

pak je bed aan de achterkant vast en doe shrugs, mijn home workout;):D

heb al ff rondgekeken is huis, maar niet echt wat ideaals kunnen vinden:P Heb 2 persoons bed waar je niet met je handen onder kunt komen dus dat wordt hem niet. Nu maar even bank proberen, maar die zal wel heel erg licht zijn denk ik

heb al ff rondgekeken is huis, maar niet echt wat ideaals kunnen vinden:P Heb 2 persoons bed waar je niet met je handen onder kunt komen dus dat wordt hem niet. Nu maar even bank proberen, maar die zal wel heel erg licht zijn denk ik

hoeveel kg shrug je ?

Good side:

over en mag op examen ondanks 3,7 en 4,9 eindgemiddelde voor 2 hoofdvakken :)

Shit side:

Eind examens zijn volgende week maandag al, dus ik heb 4 dagen om me kont kapot te leren fffs.... ja dbb... wish me luck lol. Zal lekker zijn, 4 dagen staren naar online materiaal in een internet browser. Tja.... cntrl + t is snel gedaan :D

Terug
Naar boven