- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Loop net de deur uit zonder sleutelbos, anderhalf uur in die k*tkou staan wachten tot bish3000 haar sleutels kon brengen.
Wat een mongolenactie weer van me.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop net de deur uit zonder sleutelbos, anderhalf uur in die k*tkou staan wachten tot bish3000 haar sleutels kon brengen.

Waarom duurde het haar 1,5 uur om uit de keuken te komen?![]()

waarom duurde het haar 1,5 uur om uit de keuken te komen?![]()
Stats: M 21jKom er achter dat nu nog een vriend van me vader word.. ****ing 3 van me beste vrienden die vader worden en ik kan niet eens een normale relatie vinden
mah
Life
Maar iedereen z'n ding he.Stats: M 21j
Wees blij zou ik zeggen.Maar iedereen z'n ding he.
pak je bed aan de achterkant vast en doe shrugs, mijn home workout![]()
Heb 2 persoons bed waar je niet met je handen onder kunt komen dus dat wordt hem niet. Nu maar even bank proberen, maar die zal wel heel erg licht zijn denk ikheb al ff rondgekeken is huis, maar niet echt wat ideaals kunnen vindenHeb 2 persoons bed waar je niet met je handen onder kunt komen dus dat wordt hem niet. Nu maar even bank proberen, maar die zal wel heel erg licht zijn denk ik

Zeg gewoon wat er is... Of is het je bedoeling dat iedereen het je gaat vragen...

Nee.. Geeft iedereen hier tekst en uitleg als ze wat posten?Zeg gewoon wat er is... Of is het je bedoeling dat iedereen het je gaat vragen...![]()

Ja, waarom zou je anders wat posten?
Nee.. Geeft iedereen hier tekst en uitleg als ze wat posten?