AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hang echt een k*tsfeer in dit huis. Moeder wordt helemaal gek van m'n vader en m'n vader heeft ook constant ruzie met m'n broer. M'n ouders zijn al een keertje bijna gescheiden omdat m'n pa vreemd was gegaan, maar ze zijn nu nog bij elkaar, denk echter dat m'n moeder nu weer wilt scheiden maar dit niet doet voor ons (m'n broer en ik). Echter zou ik het niet erg vinden.. Dat gezeik altijd hier. :o

Haha, die zijn in ieder geval weg :p

Edit

Laatst bewerkt:
dalijk denkt die bish dat je aan de roids zit

Weet t ook niet, heb kwa gedrag nooit echt een hoog test gehalte gehad

Denk eerlijk gezegd dat het feit dat je krachttraining doet veel meer effect heeft op je test-levels dan de vitamine d3. Maar misschien is het ook een beetje placebo. :rolleyes:

Zo van, whaddup guys, ik neem d3 dus ik ben alpha-male!

Ik doe al meer dan een jaar krachttraining, en t viel me zelf niet eens op totdat ik hints ging krijgen dat ik af en toe feller reageerde

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 20:05 ----------

Maar **** it, t word weer lekker geinterpreteerd hier jongens :thumb:

Net echt een belachelijk moeilijk examen gehad, hoop dat ik erdoor ben :(

Moest vanmorgen pissen als een gek, en ja hoor allebij de wc's bezet en allebij aan het schijten FUUUUUUUUUUUU

Achtertuin als noodoplossing gepakt :)

Ik stop vanochtend een keer heerlijk vroeg op, omdat ik morgen een tentamen hebt.
Morgen moet ik ook half 6 me bed uit, dus doet het morgen wat minder zeer zeg maar.

Dus om 9 uur ga ik leren. Ik dacht ik doe dat in bed, heb ik geen afleiding van een laptop die voor me staat.

Pleur ik verdomme weer in slaap. :(:(

Nu maar caffeine in mijn bek en leren

Wat mijn meest verpeste dag ooit was ik werd wakker had hoofdpijn belasting aanslag en was dus arm baas belde einde baan en toen omdat ik het toch al zo goed vond gaan auto in elkaar gereden maar verder was dat een topdag doe er nog maar zo 1

So......bored....

Dat mijn pakketje uit England er nog steeds niet is .. damit

Loop net de deur uit zonder sleutelbos, anderhalf uur in die k*tkou staan wachten tot bish3000 haar sleutels kon brengen.
Wat een mongolenactie weer van me.:fuu:

Terug
Naar boven