MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nee, avatar klopt gewoon ;)

Verder: Te pissig voor woorden. :mad:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 18:47 ----------

Nee.. Geeft iedereen hier tekst en uitleg als ze wat posten?

dit is 'het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic', niet 'het grote post hier als er iets je dag verpest heeft maar je niet wil zeggen wat zoals elk typisch wijf topic'

Maat van me heeft z'n bovenbeen gebroken in een motorongeluk o_0

Heb ik een keer geleerd voor m'n tentamens, kom ik daar aan.

Gaat die stakker surveillant lopen janken dat m'n ID is verlopen, jesus christ. Kan ik dus m'n tentamens niet maken, en de vorige tentameperiode was ik vergeten in te schrijven.
Heb nu gewoon nog maar 0 studiepunten van dit jaar, en van het eerste jaar 43. En wat het nog zieker maakt is, dat ik het 2e jaar over doe.

FU

:fuu: tijd vergeten. Heb nu geen boodschappen gedaan en alles is op :mad:

Heb ik een keer geleerd voor m'n tentamens, kom ik daar aan.

Gaat die stakker surveillant lopen janken dat m'n ID is verlopen, jesus christ. Kan ik dus m'n tentamens niet maken, en de vorige tentameperiode was ik vergeten in te schrijven.
Heb nu gewoon nog maar 0 studiepunten van dit jaar, en van het eerste jaar 43. En wat het nog zieker maakt is, dat ik het 2e jaar over doe.

FU

Oh, wow dat is ****ed ja.

Maar heb je geen bindend studie advies voor je eerste jaar? Of moet je die vakken pas halen later in het jaar?

Gelukkig heb ik altijd m'n rijbewijs op zak en ook college kaart, lijkt mij zo vreselijk als je geleerd hebt en dan je tentamen niet mag maken :o.

fuark, durf het bijna niet te zeggen maar bij een motorongeluk schat ik dan datie geluk gehad heeft ?

Ja, hij had een flinke klap gemaakt als ik z'n verhaal mag geloven

:D

lullig mailtje gehad van iemand waar ik weinig meer mee te maken wil hebben. :cool: zo. Lucht op.:p

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 19:39 ----------

Das klote! In het ziekenhuis nu?

Jep, hij moet geopereerd worden

Stukje tand afgebroken FUUUU!!!!....

Terug
Naar boven