anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Maar dan wel uit de prime time toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan wel uit de prime time toch?
Wie is hier nou de snackbar?? Gij of ik!??Bij deze ben ik voor maaskant, gooi maar een bom op beide![]()
Snap wel dat je de joden verdedigt. Sneaky en vies past wel in jouw straatje he!? Parasiet dat je er rondloopt.
Wat denk jij nou?! Maanden mij lopen pben over alles en iedereen voor wat aandacht dan lopen rondbazuinen wat er in onze gesprekken voorbij is gekomen in pb om je gelijk te halen in het battle topic.
Dan tyf je op en als je terug komt weer vanalles lopen liken van mij en denken dat alles weer koek en ei is. Ik zal je 1 ding vertellen, als mensen je ware aard wisten dan had je niet zoveel sympatisanten hier hoor.
Mij heb en had je niet hoor. Mijn leven loopt prima.
Je bent een fokking vies persoonlijkheidje en daar moet jij mee leven. Alleen op je 34e, en dat is niet voor niks vieze bloedzuiger. Ben jouw vieze kutkarakter helemaal beu man.
Het is geen genocide.
APFELSTRUDELLLLLLLLLLL!!!!
etnische zuivering?
Welke kant moet je kiezen als je israel en palestina allebei niet aardig vindt?
Nee. Kijk naar het aantal doden en de burger/soldaat ratio.
Dat dus. Vind ik ook altijd lastig.Welke kant moet je kiezen als je israel en palestina allebei niet aardig vindt?
Nee nee @apfelstrudel, dat zie jij fout. Het moet ons belastinggeld en woonruimte kosten begrijp dat dan.Alle islamitische landen zijn zo begaan met Palestina dat (vrijwel) niemand ze wilt opnemen.
Nuff said.
Vandaan mn rug tattoo afmaken maar er heeft me toch n joekoel van n puist met zn eigen postcode zich gemanifesteerd precies in t midden 🥲
Wat doen ze daarmee, tatoeëren ze daar gewoon overheen?Vandaan mn rug tattoo afmaken maar er heeft me toch n joekoel van n puist met zn eigen postcode zich gemanifesteerd precies in t midden 🥲
Ja als de bommen vallen waar ze het aangaven is dat natuurlijk oke. Maar helaas ging het in de praktijk niet zo.Wel een nette vorm van genocide als de ene kant eerst een SMS verstuurd naar alle mobiele apparaten in een omgeving met de mededeling dat ze binnen gaan vallen of bombarderen.
Gaan we nog demonstreren voor Darfur waar een genocide plaats vindt of is het daar prima omdat het Arabieren vs zwarte Afrikanen betreft?
Alle islamitische landen zijn zo begaan met Palestina dat (vrijwel) niemand ze wilt opnemen.
Nuff said.
Ja als de bommen vallen waar ze het aangaven is dat natuurlijk oke. Maar helaas ging het in de praktijk niet zo.