XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.481
  • #149.482
Nee in tegenstelling, ze riepen op dat ze naar het zuiden moesten want daar was het veilig.
Daarna bombardeerden ze het zuiden.

Ook bombardeerden ze de gedropte voedselpakketten waar mensen, waaronder kinderen, naartoe gingen.

Maar volgens mij weten veel mensen, die sowieso al snel oogkleppen op hebben, gewoon niet wat er gaande is.

Had het ook aan mijn moeder moeten uitleggen namelijk..

Wat een joden streek

:trollface:

• #149.484
Er is nog niets officieel naar buiten gebracht dus het is allemaal speculatie. Ik zou het duo Joost met z’n blauwe hipsterpakkie en die hysterische vogel wel willen zien in een bitchfight overigens

Come At Me Big Bird GIF by MOODMAN

• #149.486
Europapa wordt beticht van grensoverschrijdend gedrag met fotograaf.

• #149.489
Die Joost Klein is gewoon een onbeschofte hork met z'n gedrag op de persco, net als die Griekse. Sommige mensen zullen het wel een fantastisch statement vinden.

Twee jonge mensen doen een dansje en dan zoveel haatberichten erover spuien.

Wat een zieke poppenkast.

• #149.490
Die Joost Klein is gewoon een onbeschofte hork met z'n gedrag op de persco, net als die Griekse. Sommige mensen zullen het wel een fantastisch statement vinden.

Wat zien we hier?

• #149.491
Who Cares

• #149.492

Laat het in de slachtofferrol kruipen maar aan de Joden over ja, lol. Wat een volk, wat een volk.

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.493

Belachelijk.
Ik vind niet dat ze mee mag doen ivm land representatie, maar om nou haatberichten te sturen vanwege een dansje of überhaupt andere persoonlijke interacties..nee.. Dat gaat te ver.

• #149.495
Wat een drama weer. Ik Ben zo niet trots op Europa. Wat een deugpoppenkast.

Heb er 5 minuten van gezien. Vroeger keek ik dit met mijn ouders maar als ik kinderen zou hebben zou ik dit niet met ze kijken. Alleen maar half blote lgbqti genderpsychopaten.

• #149.496
Laat het in de slachtofferrol kruipen maar aan de Joden over ja, lol. Wat een volk, wat een volk.
Ze heeft meegedaan bij de jeugd voor Rusland...
Belachelijk.
Ik vind niet dat ze mee mag doen ivm land representatie, maar om nou haatberichten te sturen vanwege een dansje of überhaupt andere persoonlijke interacties..nee.. Dat gaat te ver.
Dit dus.

Als je een (andere) mening hebt over de deelname van Israël is natuurlijk prima, moet je ook vooral met vreedzaam demonstreren laten horen. Dat er 100 politie-agenten nodig zijn om haar van haar hotel naar de arena te brengen en dat er van andere deelnemers verwacht wordt haar als een melaatste te behandelen dan heb je rock bottom wel in zicht.

• #149.497
Ze heeft meegedaan bij de jeugd voor Rusland...

Oh, dan heb ik niks gezegd.

Nee hoor, grapje. Mij maakt het geen reet uit waar ze vandaan komen, ze vertegenwoordigen nu een land dat gruweldaden tegen de mensheid verricht en daarom hadden ze wat mij betreft niet uitgenodigd mogen worden voor een songfestival of welke internationale aangelegenheid dan ook. Punt uit.

En dat geldt overigens ook voor Oekraine dat sinds 2014 haar eigen bevolking onder vuur neemt.

Of iedereen mag meedoen en we trekken ons allemaal niks aan van politiek of je trekt een rechte lijn en weert elk land van deelname dat betrokken is bij oorlog. Dus ook Rusland ja, ook Oekraine, ook Israel.

Hypocrisie is een van de redenen van de ondergang van de westerse hegemonie.

• #149.498
Zoals het oud hollandse gezegde gaat.

Ze zijn aan de joden overgeleverd.

(Ze zijn aan de onbarmhartige( slechte) overgeleverd)
Het gezegde spreekt vaker over: "Aan de heidenen overgeleverd zijn" en is gebaseerd op het Nieuwe Testament.

Variaties met zowel Joden als Turken komen voor. Die laatste kan je zien in de tijdsgeest (Ottomaanse Rijk) van "Liever Turks dan Paaps", daar hebben de protestanten aardig hun zin in gekregen.

• #149.499
Lol Azerbaijan. Ook in oorlog met Armenia. Geweld tegen homoseksuelen is daar ook aan de orde van de dag.

Eurovisie heeft een raar politiek plaatje.

• #149.500
Oh, dan heb ik niks gezegd.

Nee hoor, grapje. Mij maakt het geen reet uit waar ze vandaan komen, ze vertegenwoordigen nu een land dat gruweldaden tegen de mensheid verricht en daarom hadden ze wat mij betreft niet uitgenodigd mogen worden voor een songfestival of welke internationale aangelegenheid dan ook. Punt uit.

En dat geldt overigens ook voor Oekraine dat sinds 2014 haar eigen bevolking onder vuur neemt.

Of iedereen mag meedoen en we trekken ons allemaal niks aan van politiek of je trekt een rechte lijn en weert elk land van deelname dat betrokken is bij oorlog. Dus ook Rusland ja, ook Oekraine, ook Israel.

Hypocrisie is een van de redenen van de ondergang van de westerse hegemonie.
Rusland daarintegen houdt zich strict aan de Geneevse Conventie en heeft een betere burger:tegenstander ratio in dichtbevolkt gebied dan Israël?

Ik vind het ook nogal merkwaardig om hier politiek bij te halen, je ziet dat ook bij FIFA. Uiteindelijk wordt er dan druk uitgeoefend op de voetballers, maar die gaan dan gewoon toch. Laat die voetballers en die deelnemers lekker met rust.

Terug
Naar boven