MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.401
Vandaag is het 5 jaar geleden de sterfdag van mijn moeder aan de kk ziekte.

Om eerlijk te zijn draag je het elke dag met je mee. Er is een leven voor en een leven na. Maar het gemis blijft altijd aanwezig.

Deze is voor iedereen die een geliefde verloren is 🌹♥️

Keep on grinding💪

Laatst bewerkt:
  • #149.402

Om eerlijk te zijn draag je het elke dag met je mee. Er is een leven voor en een leven na. Maar het gemis blijft altijd aanwezig.

Keep on grinding💪
💜

• #149.403

Keep on grinding💪
He man dit wist ik niet eens (ik denk dat meerderen dit niet wisten).

Sterkte, en sterk dat je dit open met ons deelt.

Respect en inderdaad: keep grinding.

🍀✌🏽💪🏽

• #149.404
Zo te zien zijn we voorlopig nog niet van Joost Klein af.

• #149.406
Ik had jou wel minder triest ingeschat dan iemand die t eurosong festival keek :(
Ben vrij, kijk het nieuws. Maar zou mij niet verbazen als hij of Israël wint, en we dat nog wel een tijdje door de strot gedrukt krijgen. Want de doelgroep :o

• #149.407
Zo te zien zijn we voorlopig nog niet van Joost Klein af.
Hoeft ook niet, hij is de meester en iedereen moet op hem stemmen, geniaal dat ie zo'n belachelijke plaat heeft gemaakt (in samenwerking met natuurlijk).

De eind boodschap die hij uitspreekt is echt belangrijk, voor de hele wereld.

Hij moet gewoon winnen.

Voor de rest heb ik totaal helemaal niks met dat hele songfestival, mij niet bellen! En ai mie belt neem ik toch nie op, ben aant trainen!

Ciao!

Laatst bewerkt:
  • #149.408
  • #149.412
Inderdaad onzin. Laat de hele Europese gemeenschap gewoon lekker juichen en inclusief doen voor een land dat geleid wordt door een stel monsters die al tienduizenden kleine kinderen en hun families hebben afgeslacht.
IK weet niet of mensen het zien of niet.

Maar de holocaust waar ze zelf al 80 jaar mee lopen te zwaaien als medelijdenstok om mee te slaan, voeren ze nu zelf uit, al jaren.

• #149.413
Mensen verdrijven naar omheinde en afgesloten "ghettos"---- check
Burgers vernederen en kleineren----- check
Mensen opsluiten en martelen zonder proces ---- check
Minderjarigen opsluiten zonder proces----check
Buite proportioneel geweld---- check
Jongen gooit steen en word met 100 automatische patronen beschoten----check
Genocide----check
Land en bezittingen onrechtmatig innemen--check

Lijkt wel veel op 80 jaar geleden toch?

• #149.414
Wat is onzin?
Wat ik zei, of dat ze mee mogen doen?
Ik was na de eerste zin van je vorige post al afgehaakt.

Maare vertel, waarom zouden ze niet mee mogen doen aan een Europees homo feestje?
Inderdaad onzin. Laat de hele Europese gemeenschap gewoon lekker juichen en inclusief doen voor een land dat geleid wordt door een stel monsters die al tienduizenden kleine kinderen en hun families hebben afgeslacht.
Gelukkig is het daar bij jou in Rusland wel allemaal koek en ei.

• #149.418
Rusland heeft ook 23 keer mee gedaan.

• #149.419
Nou alle simpelen zijn weer bij elkaar. Wat een gezelligheid!

Snap wel dat je de joden verdedigt. Sneaky en vies past wel in jouw straatje he!? Parasiet dat je er rondloopt.
Wat denk jij nou?! Maanden mij lopen pben over alles en iedereen voor wat aandacht dan lopen rondbazuinen wat er in onze gesprekken voorbij is gekomen in pb om je gelijk te halen in het battle topic.
Dan tyf je op en als je terug komt weer vanalles lopen liken van mij en denken dat alles weer koek en ei is. Ik zal je 1 ding vertellen, als mensen je ware aard wisten dan had je niet zoveel symphatisanten hier hoor.

Mij heb en had je niet hoor. Mijn leven loopt prima.
Je bent een fokking vies persoonlijkheidje en daar moet jij mee leven. Alleen op je 34e, en dat is niet voor niks vieze bloedzuiger. Ben jouw vieze kutkarakter helemaal beu man.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven