- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen 2 jaar gelden hetzelfde met Russiche mensen gedaan werd hoorde ik er bijna niet over. De selectieve verontwaardigingWas tot 2018 wel leuk, maar wat een gezeik is dat tegenwoordig. En dan dat kinderachtige gedoe tegenover Israël, alsof de artiest degene is die de Palestijnen onderdrukt. Hoe sneu kun je zijn om boo te roepen of je rug om te keren tijdens de act.![]()

Het gaat om het signaal, is niet persoonlijk bedoeld.Was tot 2018 wel leuk, maar wat een gezeik is dat tegenwoordig. En dan dat kinderachtige gedoe tegenover Israël, alsof de artiest degene is die de Palestijnen onderdrukt. Hoe sneu kun je zijn om boo te roepen of je rug om te keren tijdens de act.![]()
Ook als je alleen naar de showbusiness kijkt? Songfestival is wel voor de wat excentriekere paradijsvogelsOndertussen zou je het haast discriminerend vinden hoe er meer non-binaire/LGBTQ+ dan binaire hetero artiesten meedoen. Zweden moest zelfs moeite doen om een Zweeds non-binair artiest te vinden, die heeft er eentje uit Duitsland terug gehaald. Maar gezien er statistisch gezien meer mensen gewoon binair zijn, is er wel een bepaalde vorm van discriminatie bij het Eurovision woke contest. Maar dat is dan allemaal wel oke, want dat past in het straatje van een bepaalde groepering.
Was tot 2018 wel leuk, maar wat een gezeik is dat tegenwoordig. En dan dat kinderachtige gedoe tegenover Israël, alsof de artiest degene is die de Palestijnen onderdrukt. Hoe sneu kun je zijn om boo te roepen of je rug om te keren tijdens de act.![]()
Zulke hippe paradijsvogels waren er ook genoeg van in de tijden dat er wat meer binaire artiesten waren.Ook als je alleen naar de showbusiness kijkt? Songfestival is wel voor de wat excentriekere paradijsvogels
Deel is toch later uit de kast gekomen omdat het toen ingewikkelder lag? In de '80 en '90 heerste er nog een flink taboe ivm aidsZulke hippe paradijsvogels waren er ook genoeg van in de tijden dat er wat meer binaire artiesten waren.
Een snelle google zoektocht: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_LGBT_participants_in_the_Eurovision_Song_Contest
Sinds 2021 is er ineens een enorme toename aan lgbt deelnemers. Dit jaar heeft ook ineens veel meer niet-binaire artiesten naast de seksuele geaardheid.
Enzie ook het kopje lgbt presentators. De eerste was in 1999, dan pas weer in 2019, 2021, 2022 en 2023.
Maar dat verklaart toch geen plotselinge stijging sinds 2021? Tot zo lang heerste die taboe er nog niet.Uhm, tm Gerard Joling zijn ze toch allemaal gay? Deel is alleen later uit de kast gekomen omdat het toen ingewikkelder lag. In de '80 en '90 heerste er nog een flink taboe ivm aids
Nee, ok!Maar dat verklaart toch geen plotselinge stijging sinds 2021? Tot zo lang heerste die taboe er nog niet.
Duetje met Putin?Doet Zelensky eigenlijk nog iets van een gastoptreden tijdens deze Eurovision?
Ik teken ervoor dat ie direct naar huis gaat![]()
Je had een praatje kunnen maken waar je in Mexico heen zou kunnen gaan man.Prima dagje zo , Lekker met mijn dikke ballen op het strand. Groepje mexicaanse expat chicks kwamen ernaast liggen, goeie booty allemaal . Ff kijken voor een leuke vakantie naar Mexico . Mooi leven dit, vanavond taco's eten en dan ff armen en schouders trainen.
Gedaan . Ik moet naar Cabo San lucas, Cancun of Puerto Vallarta. Dat waren hun tips, maar wist niet wat waar vind ik van zulke dikke reten in het spaans was.Je had een praatje kunnen maken waar je in Mexico heen zou kunnen gaan man.
Had je misschien wel een pittige date aan over kunnen houden....met je dikke ballen. 😜