- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Maar nu wel foutloos Nederlands, graag gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar nu wel foutloos Nederlands, graag gedaan.
Het gezegde spreekt vaker over: "Aan de heidenen overgeleverd zijn" en is gebaseerd op het Nieuwe Testament.
Variaties met zowel Joden als Turken komen voor. Die laatste kan je zien in de tijdsgeest (Ottomaanse Rijk) van "Liever Turks dan Paaps", daar hebben de protestanten aardig hun zin in gekregen.
Onze regering financieert de F-35 voor Israël niet, hoe kom je daarbij?Al met al is er een grote trend te zijn dat veel landen Israel een hand boven het hoofd houden, net zoals 'onze' regering met de funding voor de straaljagers naar Israel die ze absoluut niet kwijt willen.
Echt ontzettend interessant wat er allemaal gebeurt op dat f**got festijn.
Straaljager onderdelen*, my bad.Onze regering financieert de F-35 voor Israël niet, hoe kom je daarbij?
Ik ben je overigens met je eens dat er consequenties aan de acties van Israël zouden moeten zitten voor wat betreft wapenleveranties.
Is het ook, een poppenkast.Ik had overigens ook niet verwacht dat zoveel mensen zich druk zouden maken over die poppenkast. Ik dacht de meeste mensen dat hele festival ruk vonden en er ver van weg bleven.
Dat zijn geen Nederlandse onderdelen. Dat zijn onderdelen vanuit de VS waar Nederland niets over te zeggen heeft. In Nederland bevindt zich een logistieke hub voor andere (Europese) landen. Ofwel: F-35-onderdelen geproduceerd door en in het bezit van de VS worden naar Nederland gestuurd en daar opgeslagen en verder gedistribueerd. De rechter heeft voor dat laatste een stokje gestoken. Dit betekent dat de VS de onderdelen nu rechtstreeks zullen gaan sturen in plaats van via Nederland.Straaljager onderdelen*, my bad.
Bron: https://nos.nl/artikel/2508537-nede...f-35-onderdelen-naar-israel-staat-in-cassatie
Ik had overigens ook niet verwacht dat zoveel mensen zich druk zouden maken over die poppenkast. Ik dacht de meeste mensen dat hele festival ruk vonden en er ver van weg bleven.
Dat is nog niet zeker, aangezien de staat blijkbaar tegen de uitspraak wil in gaan omdat ze het hier niet mee eens zijn. Hoe dan ook blijft het raar dat de overheid er zo gebrand op is in die constructie te blijven, de enige logische motivatie die ze daarvoor zullen hebben is op welke manier dan ook waarschijnlijk financieel.Dat zijn geen Nederlandse onderdelen. Dat zijn onderdelen vanuit de VS waar Nederland niets over te zeggen heeft. In Nederland bevindt zich een logistieke hub voor andere (Europese) landen. Ofwel: F-35-onderdelen geproduceerd door en in het bezit van de VS worden naar Nederland gestuurd en daar opgeslagen en verder gedistribueerd. De rechter heeft voor dat laatste een stokje gestoken. Dit betekent dat de VS de onderdelen nu rechtstreeks zullen gaan sturen in plaats van via Nederland.
Feitelijk verandert er dus niet zo veel, het is meer een en signaal dat nu afgegeven wordt. Nadeel is alleen dat Nederland door de VS nu als onbetrouwbare of onvoorspelbare partner kan worden gezien.
Het is dus niet om Nederlands middelen/materieel, enkel om de routering via Nederland.
Dat en een betrouwbare NAVO partner zijn, prima motivatie in mijn ogen.Dat is nog niet zeker, aangezien de staat blijkbaar tegen de uitspraak wil in gaan omdat ze het hier niet mee eens zijn. Hoe dan ook blijft het raar dat de overheid er zo gebrand op is in die constructie te blijven, de enige logische motivatie die ze daarvoor zullen hebben is op welke manier dan ook waarschijnlijk financieel.
Dat en een betrouwbare NAVO partner zijn, prima motivatie in mijn ogen.
Daar zit wel wat meer achter.Dat is nog niet zeker, aangezien de staat blijkbaar tegen de uitspraak wil in gaan omdat ze het hier niet mee eens zijn. Hoe dan ook blijft het raar dat de overheid er zo gebrand op is in die constructie te blijven, de enige logische motivatie die ze daarvoor zullen hebben is op welke manier dan ook waarschijnlijk financieel.
Dat was het toch een aantal jaar geleden? Met dat zeiknummer.Wacht maar tot het hier in Nederland is en jij de kok bent.