Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.501
Rusland daarintegen houdt zich strict aan de Geneevse Conventie en heeft een betere burger:tegenstander ratio in dichtbevolkt gebied dan Israël?

Ik vind het ook nogal merkwaardig om hier politiek bij te halen, je ziet dat ook bij FIFA. Uiteindelijk wordt er dan druk uitgeoefend op de voetballers, maar die gaan dan gewoon toch. Laat die voetballers en die deelnemers lekker met rust.

De organisatie is er inderdaad schuldig aan, niet die arme Israelische meid. Daarom moet een EBU of FIFA zeggen: we willen geen gezeik, iedereen uit “controversiële” landen blijft thuis of je laat gewoon iedereen meedoen en verbiedt het stellen van politieke vragen etc. tijdens zo een evenement.

Maar ja, die organisaties zijn ook allemaal gesubsidieerde politieke instrumenten… die doen alleen maar wat hen opgedragen wordt en wat in het straatje van het gewenste narratief past.

Maar hiermee roepen ze een heleboel ellende af over dit soort evenementen en moet je ook niet gaan zeuren over terroristische dreiging en demonstraties en politie en blablabla. Eigen skuld.

• #149.502
De organisatie is er inderdaad schuldig aan, niet die arme Israelische meid. Daarom moet een EBU of FIFA zeggen: we willen geen gezeik, iedereen uit “controversiële” landen blijft thuis of je laat gewoon iedereen meedoen en verbiedt het stellen van politieke vragen etc. tijdens zo een evenement.

Maar ja, die organisaties zijn ook allemaal gesubsidieerde politieke instrumenten… die doen alleen maar wat hen opgedragen wordt.
Geef toe je zou dr ook doen

:trollfacex:

• #149.504
Kan me nog herinneren dat een Rus uit de formule 1 werd gezet. Volgens mij kwam hij ook nog voor een ander land dan Rusland uit, maar dat weet ik niet zeker.
Dat vind ik dan wel te ver gaan (ivm dat hij niet Rusland vertegenwoordigde).
Boycotten van Rusland werd toen ook nationaal en internationaal door landen zelf gedaan.

Nu met Israël doen landen zelf er volgens mij niks aan (boycot gericht).

• #149.505
Kan me nog herinneren dat een Rus uit de formule 1 werd gezet. Volgens mij kwam hij ook nog voor een ander land dan Rusland uit, maar dat weet ik niet zeker.
Dat vind ik dan wel te ver gaan (ivm dat hij niet Rusland vertegenwoordigde).
Boycotten van Rusland werd toen ook nationaal en internationaal door landen zelf gedaan.

Nu met Israël doen landen zelf er volgens mij niks aan (boycot gericht).

Wel geinig dat ze in space wel nog samen een potje kunnen kaarten (zoals het hoort)

• #149.507
Het blijft wel altijd mooi om te zien dat iemand betichten van haat en verderf met diezelfde, zo zeer gegruwelde, haat moet gebeuren. Maar wel allemaal heel hard united by music roepen.

• #149.508
IMG_1010.jpeg

• #149.509
Het blijft wel altijd mooi om te zien dat iemand betichten van haat en verderf met diezelfde, zo zeer gegruwelde, haat moet gebeuren. Maar wel allemaal heel hard united by music roepen.
Het is ook al jaren geen muziekevenement meer, maar vaak een groot deel freak- en deugshow.

• #149.518
Maar hoe je het went of keert.
Er zijn ergens problemen en Israël is er weer bij betrokken.
Mocht de wereld ooit vergaan, dan weten wij wie het heeft gedaan.

Terug
Naar boven