- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
En precies daarom wordt ik geen prepper. Je zult maar alleen op de wereld zijn... kom je jou tegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En precies daarom wordt ik geen prepper. Je zult maar alleen op de wereld zijn... kom je jou tegen

En precies daarom wordt ik geen prepper. Je zult maar alleen op de wereld zijn... kom je jou tegen![]()
Alleen zijn op de wereld en toch iemand tegen komen?En precies daarom wordt ik geen prepper. Je zult maar alleen op de wereld zijn... kom je jou tegen![]()
Ik zit in hetzelfde schuitje. Nog speciaal de forecasts in de gaten gehouden en naar het strand gereden, maar helaas geen succes.Ik heb gisterenavond het noorderlicht gemist. En nu is er niet echt iets te zien. Beetje roze gloed.
Non-binair bestaat niet.
Met snor bedoel je?Ik volg het niet helemaal, maar volgens mij is het Songfestival hard achteruit gegaan vanaf die Oostenrijkse met baard won.
Ssup met @ak? Hij was vrij maar is nu weer banned? Wat heeft ie gedaan?
Oostenrijkse? Ik dacht dat het een Turkse was.Ik volg het niet helemaal, maar volgens mij is het Songfestival hard achteruit gegaan vanaf die Oostenrijkse met baard won.
fixed (Tom Neuwirth) AKA Conchita Wurst
Met dat Charlie Chaplin snorretje?