- Waardering
- 3.850
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze een snor heeft? Steks toch,.. Vind het niet kunnen, zo racistisch!
Maar er van uit gaan dat het een man is mag wel? Dat is net zo seksistisch.Omdat ze een snor heeft? Steks toch,.. Vind het niet kunnen, zo racistisch!
fixed againMaar er van uit gaan dat het een man is mag wel? Dat is net zo steksistisch.
The gift that keeps on giving... We gaan nu de punten van het publiek duiden van de een of andere freakshow.
Laten we dat duiden door te zeggen dat daar het feit dat ze in de Jeugdversie voor Rusland uitkwam mogelijk een tikkie gevoelig ligt op het moment.Gelijk de steun aan Oekraine stoppen, hoe durven ze.
Oeh, scherp! Jij wint!Maar er van uit gaan dat het een man is mag wel? Dat is net zo seksistisch.
Laten we dat duiden door te zeggen dat daar het feit dat ze in de Jeugdversie voor Rusland uitkwam mogelijk een tikkie gevoelig ligt op het moment.
The gift that keeps on giving... We gaan nu de punten van het publiek duiden van de een of andere freakshow.

Hij heeft zelf gevraagd om zijn account te verwijderen.Ssup met @ak? Hij was vrij maar is nu weer banned? Wat heeft ie gedaan?
Conchita mit Wurst
Hij heeft zelf gevraagd om zijn account te verwijderen.
Ik mocht hem wel en hij was iemand met mogelijkheden mbt het ontwikkelen van grote armen.Chill. Vond het maar een irritante kerel met zijn praatjes en enorme waterhoofd.
Ik ben er ook nog, ik ga grote armen kweken, net als de jouwe!Ik mocht hem wel en hij was iemand met mogelijkheden mbt het ontwikkelen van grote armen.
Moet je elke dag met je voeten in de potgrond gaan staan, met flesje Pokon er in.Ik ben er ook nog, ik ga grote armen kweken, net als de jouwe!
Hij zal zich nu wel uitleven op 1 of ander crossfit forum. 🤣Hij heeft zelf gevraagd om zijn account te verwijderen.
Is dit dan niet het crossfit forum?Hij zal zich nu wel uitleven op 1 of ander crossfit forum. 🤣