XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.641
Gebeld worden tijdens een set. Dacht neem even op zal maar een paar minuten zijn. Moet die kl***zak me een kwartier aan de telefoon hebben. Kom je terug en is alles natuurlijk bezet voor 20 minuten.

Angry Jon Bernthal GIF by NETFLIX

• #149.642
Gebeld worden tijdens een set. Dacht neem even op zal maar een paar minuten zijn. Moet die kl***zak me een kwartier aan de telefoon hebben. Kom je terug en is alles natuurlijk bezet voor 20 minuten.

Angry Jon Bernthal GIF by NETFLIX
Had dan niet opgenomen!
Of dacht je dat het belangrijk was? Kan natuurlijk ook, dat je misschien wacht op de uitslag van een sollicitatie....

• #149.643
dat is het nadeel van een mobiele telefoon, vaak wordt je gebeld tijdens trainen, of in de supermarkt of zo.

• #149.644
  • #149.645
Hoezo nadeel? Je kunt toch gewoon kiezen om niet op te pakken? Als je het nummer ziet staan bel je ze later toch gewoon terug?
Ik denk dat 90% gewoon oppakt. Vroeger had je alleen huistel, en als je niet thuis was......

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.648
  • Haha
  • #149.649
Weet je in elke geval dat ie nog werkt
Gelukkig maar. Zal wat zijn met 34 jaar. Maar lag gwn beetje weg te dromen in de sauna, had nieteens in de gaten hoe hard ie zich zat op te kloppen.

Nu denken die bitches dat dit door hun komt dat is nog het kwalijkste. Nee die eer geef ik ze niet gvd. Ik val niet op crossfitsters.

• #149.650
  • #149.652
Als ik in de supermarkt bel neem ik alleen op als mijn vriendin belt of familie. Een nummer dat ik niet ken bel ik later terug,
Na 5x overgaan gaat ie bij mij op voicemail. als het belangrijk is bellen ze wel terug. voordeel tijdens trainen is, dat de iPhone niet bij me ligt.

• Like
  • #149.654
Ik heb gisterenavond het noorderlicht gemist. En nu is er niet echt iets te zien. Beetje roze gloed.
Ik reed vrijdagnacht over een (normaal gesproken) behoorlijk verlaten dijk terug naar huis en er stonden echt honderden auto's en fietsen, vroeg me al af wat er aan de hand was. Las de volgende dag pas dat t noorderlicht blijkbaar te zien was. Niks van meegekregen helaas.

• Like
  • #149.655
De keer dat ik een CrossFit chick aan mijn p**mel laat komen is de dag dat de aarde plat is.

Maakt me niet uit hoe Lekker het allemaal is. Ik heb een code
Een paar van die lekkere billen, mooi lijfje en dan sla je t af? Herschrijf je code dan man! :roflol:

• #149.657
  • #149.658
Jij moet voor het zingen de kerk uit, want dat zingen van jou....
Nee ik Ben gwn spaarzaam met mijn zaad. Voor je het weet zit je thuis met een aantal kids en 24/7 in het geile hanenhok te posten. 'papa waarom heb je Fotos van mijn vriendinnen op het internet gezet? "

Hea ouwe rukbull

• #149.659
Nee ik Ben gwn spaarzaam met mijn zaad. Voor je het weet zit je thuis met een aantal kids en 24/7 in het geile hanenhok te posten. 'papa waarom heb je Fotos van mijn vriendinnen op het internet gezet? "

Hea ouwe rukbull
ik ben een slecht voorbeeld ja. Ik neem aan dat je toch een rubbertje gebruikt als je zomaar een chick pakt ?

• Like
  • #149.660
ik ben een slecht voorbeeld ja. Ik neem aan dat je toch een rubbertje gebruikt als je zomaar een chick pakt ?
Valt mee , je post wel de beste kwaliteit daar 👍 goeie smaak ouwe.

Liever niet , voor het zingen de kerk uit. En anders heb ik een morning after pill op zak 😂.

Condooms zijn echt maximaal kut, kan dan net zo goed mijn lul afbinden met vershoudfolie en tussen een stuk rosbief duwen.

Ik heb soms ook echt het gevoel dat mijn penis boos op me is als ik een condoom heb gebruikt. Dan kijkt ie me echt zo aan van, what did you do to me ?

Terug
Naar boven