Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had dan niet opgenomen!Gebeld worden tijdens een set. Dacht neem even op zal maar een paar minuten zijn. Moet die kl***zak me een kwartier aan de telefoon hebben. Kom je terug en is alles natuurlijk bezet voor 20 minuten.
![]()
dat is het nadeel van een mobiele telefoon, vaak wordt je gebeld tijdens trainen, of in de supermarkt of zo.Gebeld worden tijdens een set. Dacht neem even op zal maar een paar minuten zijn. Moet die kl***zak me een kwartier aan de telefoon hebben. Kom je terug en is alles natuurlijk bezet voor 20 minuten.
Hoezo nadeel? Je kunt toch gewoon kiezen om niet op te pakken? Als je het nummer ziet staan bel je ze later toch gewoon terug?dat is het nadeel van een mobiele telefoon, vaak wordt je gebeld tijdens trainen, of in de supermarkt of zo.
Ik denk dat 90% gewoon oppakt. Vroeger had je alleen huistel, en als je niet thuis was......Hoezo nadeel? Je kunt toch gewoon kiezen om niet op te pakken? Als je het nummer ziet staan bel je ze later toch gewoon terug?
Neem normaal gesproken ook nooit op. Maar was van het werk. Volgende keer neem ik ook niet weer op.
Weet je in elk geval dat ie nog werktVet harde p**mel in de gym sauna. Komt er een groepje lachende CrossFit chicks bii zitten van zon groeples. Ik kon nergens heen .
Gelukkig maar. Zal wat zijn met 34 jaar. Maar lag gwn beetje weg te dromen in de sauna, had nieteens in de gaten hoe hard ie zich zat op te kloppen.
Als ik in de supermarkt bel neem ik alleen op als mijn vriendin belt of familie. Een nummer dat ik niet ken bel ik later terug,Ik denk dat 90% gewoon oppakt. Vroeger had je alleen huistel, en als je niet thuis was......
Hebben ze je goed van je harde piele afgeholpen?Vet harde p**mel in de gym sauna. Komt er een groepje lachende CrossFit chicks bii zitten van zon groeples. Ik kon nergens heen .
Na 5x overgaan gaat ie bij mij op voicemail. als het belangrijk is bellen ze wel terug. voordeel tijdens trainen is, dat de iPhone niet bij me ligt.Als ik in de supermarkt bel neem ik alleen op als mijn vriendin belt of familie. Een nummer dat ik niet ken bel ik later terug,
De keer dat ik een CrossFit chick aan mijn p**mel laat komen is de dag dat de aarde plat is.
Ik reed vrijdagnacht over een (normaal gesproken) behoorlijk verlaten dijk terug naar huis en er stonden echt honderden auto's en fietsen, vroeg me al af wat er aan de hand was. Las de volgende dag pas dat t noorderlicht blijkbaar te zien was. Niks van meegekregen helaas.Ik heb gisterenavond het noorderlicht gemist. En nu is er niet echt iets te zien. Beetje roze gloed.
Een paar van die lekkere billen, mooi lijfje en dan sla je t af? Herschrijf je code dan man!De keer dat ik een CrossFit chick aan mijn p**mel laat komen is de dag dat de aarde plat is.
Maakt me niet uit hoe Lekker het allemaal is. Ik heb een code

Nee man living like a monk. Ik laat me niet gek maken door een lekker lijf. Mijn p**mel verdient alleen het beste. Ze moeten mijn zaad verdienen.Een paar van die lekkere billen, mooi lijfje en dan sla je t af? Herschrijf je code dan man!![]()
Jij moet voor het zingen de kerk uit, want dat zingen van jou....Nee man living like a monk. Ik laat me niet gek maken door een lekker lijf. Mijn p**mel verdient alleen het beste. Ze moeten mijn zaad verdienen.
Nee ik Ben gwn spaarzaam met mijn zaad. Voor je het weet zit je thuis met een aantal kids en 24/7 in het geile hanenhok te posten. 'papa waarom heb je Fotos van mijn vriendinnen op het internet gezet? "Jij moet voor het zingen de kerk uit, want dat zingen van jou....
ik ben een slecht voorbeeld ja. Ik neem aan dat je toch een rubbertje gebruikt als je zomaar een chick pakt ?Nee ik Ben gwn spaarzaam met mijn zaad. Voor je het weet zit je thuis met een aantal kids en 24/7 in het geile hanenhok te posten. 'papa waarom heb je Fotos van mijn vriendinnen op het internet gezet? "
Hea ouwe rukbull
Valt mee , je post wel de beste kwaliteit daar 👍 goeie smaak ouwe.ik ben een slecht voorbeeld ja. Ik neem aan dat je toch een rubbertje gebruikt als je zomaar een chick pakt ?