- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dan had je mogelijk wat uitschieters, dit zijn gemiddelden, zoals je hieronder ook schrijft. In mei hebben hier echt een paar heel mooie dagen gezetenIk kan me nog goed herinneren dat we met m'n verjaardag vroeger (jaartje of 6-7-8-9-10) vaak buiten waterspellen deden omdat het zo warm was.
Dat was in aprilsdus warmste voorjaar..ik twijfel daar ook aan ja.
Fout. In de context van dat artikel begint de zomer op 1 juni. Anders kunnen ze die conclusie ook niet trekken op 31mei.Strict genomen is 22 juni zomermaar goed..ik denk dat de herfst en lente veelal veel regen en veel zon afwisselend is, waardoor het gemiddelde misschien wel hoger dan ooit ligt, maar wij veelal regen en lagere temperaturen ervaren.
Als het over het weer gaat is het 1 juni, al zou je kunnen discusseren over "zomerseizoen" en "metereologische zomer", maar wie wil dat soort miereneukerij dicussies nu voeren...
bron: https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/zomerMeteorologen rekenen juni, juli en augustus tot het zomerseizoen. Maar ook voor en na die tijd kan het zomers zijn. Het zomerhalfjaar duurt van april tot en met september.

sdus warmste voorjaar..ik twijfel daar ook aan ja.
maar goed..ik denk dat de herfst en lente veelal veel regen en veel zon afwisselend is, waardoor het gemiddelde misschien wel hoger dan ooit ligt, maar wij veelal regen en lagere temperaturen ervaren.