XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.501
Waarom zou je meteorologische aspecten zoals temperatuur bespreken, daarbij seizoenen aanhalen, maar dan refereren aan astronomische seizoenen?

Lees gewoon terug in plaats van een oude discussie die al gesloten is oprakelen. Geen zin om het aan jou te moeten uitleggen.
Begin vanaf Gremlin haar post, niet daarvoor want dat had er niks mee te maken.

• #150.502
  • #150.504
Lees gewoon terug in plaats van een oude discussie die al gesloten is oprakelen. Geen zin om het aan jou te moeten uitleggen.
Begin vanaf Gremlin haar post, niet daarvoor want dat had er niks mee te maken.
Jij ziet geen verband tussen die twee discussies die over eenzelfde weerfenomeen gaan ten tijde van dezelfde seizoens wisseling waar iemand al een korte maar duidelijk uitleg over gegeven had.

Ik weet haast zeker dat mentat daar deels door getriggerd was om de post te plaatsen waar het volgens jou nu allemaal door ontstaan is.

• #150.505
Jij ziet geen verband tussen die twee discussies die over eenzelfde weerfenomeen gaan ten tijde van dezelfde seizoens wisseling waar iemand al een korte maar duidelijk uitleg over gegeven had.

Ik weet haast zeker dat mentat daar deels door getriggerd was om de post te plaatsen waar het volgens jou nu allemaal door ontstaan is.

Nee.
Het ene ging over aantal regendagen en droogte dagen.

Het ander ging over de temperatuur mbt lente/zomer.

De discussie die volgde ging puur en alleen over de comment van Mentat dat het al zomer is.
Ik zei nee.
Hij zei jawel en liet toen een bron zien dat over astronomische zomer ging. Hij had het zelf (mbt artikel dat hij naar apfelstrudel stuurde, again.. losstaande van het gesprek van gisteren) over meteorologische zomer.

Miscommunicatie/misverstand dus.
Hij bedoelde het ene, ik bedoelde het ander.

Snap je het nu of moet het simpeler?

• #150.506
Nee.

De discussie die volgde ging puur en alleen over de comment van Mentat dat het al zomer is.
Ik zei nee.
Hij zei jawel en liet toen een bron zien dat over astronomische zomer ging. Hij had het zelf (mbt artikel dat hij naar apfelstrudel stuurde, again.. losstaande van het gesprek van gisteren) over meteorologische zomer.

Ok, ik geef je gelijk.

strict genomen heb je dat niet, maar ik kan het je geven en dan stoppen we met de discussie.

• #150.509
Nee.

Ik zei nee.

Jij hebt wel verdacht vaak " miscommunicaties"

• #150.511
Dat heb je snel met autisme, helaas. Niks verdachts aan :) wel vervelend.
Ook vervelend is wanneer het opgelost is, er toch nog iemand moet zeiken (ik bedoel jou niet).
Ook vervelend dat wanneer iemand je het grotere plaatje van iets wilt zien je keer op keer krampachtig vast blijft houden aan jouw gedetailleerde “gelijk”.

• #150.514
Ook vervelend dat wanneer iemand je het grotere plaatje van iets wilt zien je keer op keer krampachtig vast blijft houden aan jouw gedetailleerde “gelijk”.

Geen idee waar je het nu ineens over hebt, maar ik had geen gelijk in de discussie met Mentat. Dus geen idee waarom je denkt dat ik 'krampachtig vast blijf houden' daaraan?

En het grotere plaatje, van wat precies?

• #150.515
Geen idee waar je het nu ineens over hebt, maar ik had geen gelijk in de discussie met Mentat. Dus geen idee waarom je denkt dat ik 'krampachtig vast blijf houden' daaraan?

En het grotere plaatje, van wat precies?
Het grotere plaatje is dat er al even een discussie was over weersomstandigheden en het verschil tussen meteorologische en astronomische seizoenen.

• #150.516
Het grotere plaatje is dat er al even een discussie was over weersomstandigheden en het verschil tussen meteorologische en astronomische seizoenen.

Oke en ik heb beiden benoemd. Het verschil tussen meteorologisch en astronomisch heb ik allang benoemd want daarmee gaf ik aan dat Mentat en ik het over die twee verschillende hadden.
Discussie over weersomstandigheden, heb ik al uitlegd dat die twee geen verband hadden.

Nogmaals, jij reageerde over 'het verschil' direct nadat ik aangaf dat Mentat en ik het over die verschillen hadden.

• #150.517
Terug
Naar boven