- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar hebben ze bretels voor als accessoire.Als je (zoals ik) een V taper hebt, zakt de borstband voortdurend af.
Vooral vandaag belooft een mooie dag te worden!Nog iets meer dan een week en dan is het droogte seizoen in Nederland weer over, ik ben benieuwd wat de natte maanden gaan brengen![]()

Nog iets meer dan een week en dan is het droogte seizoen in Nederland weer over, ik ben benieuwd wat de natte maanden gaan brengen![]()
Aaaaaahhh ik zie het al, de zomer komt er aan!
Nog iets meer dan een week en dan is het droogte seizoen in Nederland weer over, ik ben benieuwd wat de natte maanden gaan brengen![]()

Yup, tussen de vele buien door.
Gemiddeld valt in de lente de minste regen, daarna de winter, daarna zomer en herfst.
Ach, wat er nu valt, kan in de zomer niet vallen.Gemiddeld valt in de lente de minste regen, daarna de winter, daarna zomer en herfst.
Kortom, de eerste helft van het jaar is normaal droger dan de 2de helft, met iets van 20-30%.
April en mei zijn normaal de droogste maanden met ongeveer de helft van de regen die normaal in de natte maanden september en oktober valt.
Gemiddeld valt in de lente de minste regen, daarna de winter, daarna zomer en herfst.
Kortom, de eerste helft van het jaar is normaal droger dan de 2de helft, met iets van 20-30%.
April en mei zijn normaal de droogste maanden met ongeveer de helft van de regen die normaal in de natte maanden september en oktober valt.
Jij zit in de UK toch? Daar heb je wat meer verschil nog, het zuidoosten is best prima weer TOV van het westen en zeker noordwesten.Was een grapje. Bedoelde er meer mee dat het hier 'altijd regent'.
mooie plek man hahaha
Eerste dag hier weer na bijna 7 maanden en word direct beloont met dit snoep weer. Het is hier echt het einde van de wereld. 10 mijl verder pleur je van de kaart.
Moet je een kaart van Europa halen en niet van NL. Dan kun je nog wel een stukje verder😁Eerste dag hier weer na bijna 7 maanden en word direct beloont met dit snoep weer. Het is hier echt het einde van de wereld. 10 mijl verder pleur je van de kaart.
Ja dat bedoel ikDie metingen zijn ook gewoon maar een modelletje. Als jij toevallig van nature een hoge HRV hebt zal de score wel hoger uitvallen, maar jij bent niet perse beter af. Maar het kan ook zijn dat je gewoon fantastisch slaapt, een lage rusthartslag hebt en hoge HRV.
Of je traint als een natte krant en dan heb je ook niets om van te herstellen.