XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.441
Ik zou zonder horloge gaan slapen, als het niet medisch noodzakelijk is. het kan goed zijn dat je bewust of onderbewust er teveel mee bezig bent.

• #150.442
Nog iets meer dan een week en dan is het droogte seizoen in Nederland weer over, ik ben benieuwd wat de natte maanden gaan brengen :roflol:

• #150.443
Als je (zoals ik) een V taper hebt, zakt de borstband voortdurend af.

• #150.446
Nog iets meer dan een week en dan is het droogte seizoen in Nederland weer over, ik ben benieuwd wat de natte maanden gaan brengen :roflol:
Schermafdruk van 2024-06-10 12-33-53.png

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #150.450
Jullie hebben een droogte seizoen? :o
Gemiddeld valt in de lente de minste regen, daarna de winter, daarna zomer en herfst.

Kortom, de eerste helft van het jaar is normaal droger dan de 2de helft, met iets van 20-30%.

April en mei zijn normaal de droogste maanden met ongeveer de helft van de regen die normaal in de natte maanden september en oktober valt.

• #150.451
Gemiddeld valt in de lente de minste regen, daarna de winter, daarna zomer en herfst.

Kortom, de eerste helft van het jaar is normaal droger dan de 2de helft, met iets van 20-30%.

April en mei zijn normaal de droogste maanden met ongeveer de helft van de regen die normaal in de natte maanden september en oktober valt.
Ach, wat er nu valt, kan in de zomer niet vallen.

• #150.453

Was een grapje. Bedoelde er meer mee dat het hier 'altijd regent'.

• #150.454
  • #150.456
Nou, zeldzame paddenstoelen en slakken zijn te spotten in mijn tuin hoor. Jammer dat het te nart is om te gaan kijken.

• #150.459
Eerste dag hier weer na bijna 7 maanden en word direct beloont met dit snoep weer. Het is hier echt het einde van de wereld. 10 mijl verder pleur je van de kaart.
Moet je een kaart van Europa halen en niet van NL. Dan kun je nog wel een stukje verder😁

• #150.460
Die metingen zijn ook gewoon maar een modelletje. Als jij toevallig van nature een hoge HRV hebt zal de score wel hoger uitvallen, maar jij bent niet perse beter af. Maar het kan ook zijn dat je gewoon fantastisch slaapt, een lage rusthartslag hebt en hoge HRV.

Of je traint als een natte krant en dan heb je ook niets om van te herstellen.
Ja dat bedoel ik

Terug
Naar boven