AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.541
Het is half juni en ik heb vannacht met sokken aan geslapen :roflol:

Slaapkamer is meestal nog wat koeler omdat raam open overdag.
20240612_051643.jpg
Ik ben in slaap gevallen met de ventilator aan. 😑

• #150.544
Screenshot_20240613_050428_Weather.jpg

• #150.547
Ik denk dat er maar 1 ding op zit!! We moeten harder ons best doen om die ozonlaag volledig naar de klote te helpen.

We moeten meer stoken en die t*fus aarde opwarmen zodat we hier van een welverdiend mediterraans klimaat kunnen genieten.

f**k het milieu , life is better with a tan.

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #150.549
Belde net voor een consulaire kwestie naar een of andere centrale in Nederland, kreeg ik een debiel aan de lijn die zegt: “Aaaight fijn dat JE belt! Zeg het is… waar kan ik je mee helpen?” :hahaha:

Is het tegenwoordig normaal in Nederland dat zelfs iemand die in dienst van de overheid in een callcenter zit en Nederlanders in het buitenland moet helpen niet eens fatsoenlijk Nederlands kan praten en dusdanig ongemanierd is aan de telefoon? Wtf lol

Of is dit een bewuste policy om een lekker informele inclusieve sfeer te creëeren?

• #150.551
Ik hoop dat je sarcastisch bent..
Zo niet; nee dat is niet de oplossing.

Als je advies wilt, wil ik die best delen. Wil je advies?
Advies is niet nodig, het is voorlopig gewoon nog een iets waarvoor we regelmatig ‘s nachts eruit moeten.

• #150.553
Belde net voor een consulaire kwestie naar een of andere centrale in Nederland, kreeg ik een debiel aan de lijn die zegt: “Aaaight fijn dat JE belt! Zeg het is… waar kan ik je mee helpen?” :hahaha:

Is het tegenwoordig normaal in Nederland dat zelfs iemand die in dienst van de overheid in een callcenter zit en Nederlanders in het buitenland moet helpen niet eens fatsoenlijk Nederlands kan praten en dusdanig ongemanierd is aan de telefoon? Wtf lol

Of is dit een bewuste policy om een lekker informele inclusieve sfeer te creëeren?
Het laatste. Zou me niks verbazen als nederlandse help desk medewerkers een cursus mocro straattaal moeten gaan volgen voor een trendy inclusief sausje.

Dan mis je toch een beetje de VOC mentaliteit in Nederland. Tijd om deze verkrachters der nederlansche taal terug de kruidnagelboot op te trappen.

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • #150.554

Volgens mijn kinderen bij DUO hetzelfde

• #150.555
Volgens mijn kinderen bij DUO hetzelfde

DUO kan ik nog enigszins voorstellen aangezien het een organisatie is die hoofdzakelijk met studenten te maken heeft.

Maar dit kan toch niet de vertegenwoordiging van je land zijn voor onderdanen in het buitenland, lol.

• #150.556
DUO kan ik nog enigszins voorstellen aangezien het een organisatie is die hoofdzakelijk met studenten te maken heeft.

Maar dit kan toch niet de vertegenwoordiging van je land zijn voor onderdanen in het buitenland, lol.
Duo... daar moest ik zelfs mijn diploma afgelopen week ophalen en aanleveren voor een functie betreffende werk. Die doen meer dan alleen studiefinanciering.

Maar zitten die callcentra wel in Nederland?
Zelfde met callcentra van media markt, je krijgt altijd iemand aan de telefoon die geen Nederlands kan.

• #150.557
300 euro rood licht 🤡
Geluidsdemper zat los en was bang dat ie los zou komen als ik zou stoppen

Verdomme 4000 euro lichter deze maand :roflol:

• #150.558
  • Heart
Terug
Naar boven