Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.561
  • Bicep
Waarderingen: GruX
  • #150.562
Wanneer je nieuwe schoenen online bestelt, erna even op 'maak de look af' verder klikt en je afvraagt of je meidenschoenen hebt gekocht

1718324729477.png

???

• #150.563

M'n weer App zegt 'light rain' :eyes:

Hopelijk stopt het wanneer ik m'n zoontje van school moet halen :eek:

• #150.564

M'n weer App zegt 'light rain' :eyes:

Hopelijk stopt het wanneer ik m'n zoontje van school moet halen :eek:
Ik heb het idee dat dit de constante staat van zijn is in de UK :roflol:
Nog triester dan in NL

• #150.565
Ik heb het idee dat dit de constante staat van zijn is in de UK :roflol:
Nog triester dan in NL

Ze noemen dit soort weer ook wel British summer :o dus..ja :roflol:
Het is imho wel vergelijkbaar met Nederland, alleen de laatste tijd is het vooral 2 dagen mooi weer, 2 dagen regen :o

• #150.567
We hebben op het werk wat jongens met een beperking. Ik klets met iedereen, of je nu directeur of inpakker bent.

Nu krijg ik een hoop ongepaste appjes. Er is er altijd wel één die geen maat kan houden. Het lijkt DBB wel :roflol:

• #150.570
We hebben op het werk wat jongens met een beperking. Ik klets met iedereen, of je nu directeur of inpakker bent.

Nu krijg ik een hoop ongepaste appjes. Er is er altijd wel één die geen maat kan houden. Het lijkt DBB wel :roflol:
Sorry, ik dacht dat je die PB's wel leuk vond....

• #150.571
Wat stuurt die directeur zoal?
Nee die zijn wel oké.

Ik had aangegeven dat het niet oké was. Stuurt hij een voiceapp met dat hij wel een kusje er op wil doen, en dan is het oké. Maar dat 'het gele rakkertje' ( bruid uit hongkong) dat niet oké zou vinden. Foto's dat hij bij de supermarkt naast m'n huis (=totaal andere wijk) boodschappen aan het doen is. En gewoon veel, heel veel appjes.

• #150.572
Nee die zijn wel oké.

Ik had aangegeven dat het niet oké was. Stuurt hij een voiceapp met dat hij wel een kusje er op wil doen, en dan is het oké. Maar dat 'het gele rakkertje' ( bruid uit hongkong) dat niet oké zou vinden. Foto's dat hij bij de supermarkt naast m'n huis (=totaal andere wijk) boodschappen aan het doen is. En gewoon veel, heel veel appjes.
Waarom geef je dan iedereen je nummer?

• #150.575
Nee die zijn wel oké.

Pluk net als ons royke een willekeurige dickpick van internet en stuur hem die. Dan wil hij er vast geen kusje meer op doen.

• #150.576
Of “per ongeluk” in de groepsapp vragen waarom hij zo nodig helemaal naast jouw huis boodschappen moet doen en daarvan een foto naar je stuurt.

• #150.578

Jij blend daar toch mooi tussen, maar wat schrijven ze dan, kusje op je garnaaltje ?

• #150.579
Nee die zijn wel oké.

Ok maar we kunnen er hier om lachen maar dit is eigenlijk best fucked up.

Wat vind jij er zelf van?
Waait wel over of vind je dit ernstig?

• #150.580
Als er knappe vrouwen ongepaste opmerkingen willen maken stuur ze maar naar me pb, love it.

Liefst ook een bilfie ofzo erbij.

Terug
Naar boven