- Waardering
- 1.160
Beterschap !Yeahhh alweer drie dagen ziek en heb een bacteriële infectie. Nu weer aan de antibiotica en wat een prut op deze manier ☹️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap !Yeahhh alweer drie dagen ziek en heb een bacteriële infectie. Nu weer aan de antibiotica en wat een prut op deze manier ☹️
zou ook ff probiotica nemen, én beterschap natuurlijkYeahhh alweer drie dagen ziek en heb een bacteriële infectie. Nu weer aan de antibiotica en wat een prut op deze manier ☹️

Maak er eens een foto van.De leg curl van technogym op de kazerne. Wat een smerig schijt ding. Normaal kun je net die balk je bovenbenen vast zetten maqr bij deze zit hij onder je knieschijven en beweegt hij mee. Meteen last van mn knieën natuurlijk rot ding
Knie steun niet dichtklikken en je rechterhand op machine en linker hand op de machine links ervan en als die te ver staat schuif je die ff krom. Zo doe ik het ook bij soortgelijke seated leg curl bij ons. Dan brace je jezelf met je handen en zit je niet met je rug tegen de leuning vd stoel, maar hang je stuk voor over.![]()
Zit nu iemand op dus dat is een beetje raar. Maar dit h**ren ding.
Snap wat je bedoelt. Net even geprobeerd maar wil toch niet helemaal lekker en voel meteen mijn knieën weer nu na 6 a 7 reps.Knie steun niet dichtklikken en je rechterhand op machine en linker hand op de machine links ervan en als die te ver staat schuif je die ff krom. Zo doe ik het ook bij soortgelijke seated leg curl bij ons. Dan brace je jezelf met je handen en zit je niet met je rug tegen de leuning vd stoel, maar hang je stuk voor over.
Als je er geen kut van snapt dan teken ik het wel.
Nooit gedaan. Tnx voor de tip!zou ook ff probiotica nemen, én beterschap natuurlijk![]()
Wellicht lichter gewicht, meer reps. Komt op hetzelfde neer voor gains maar kan soms wel persoonlijk wat uitmaken voor de gewrichten/feeling.Snap wat je bedoelt. Net even geprobeerd maar wil toch niet helemaal lekker en voel meteen mijn knieën weer nu na 6 a 7 reps.
Ik zet de leuning helemaal naar achter en leun achterover met de knieën over de rand. Max r.o.m.Knie steun niet dichtklikken en je rechterhand op machine en linker hand op de machine links ervan en als die te ver staat schuif je die ff krom. Zo doe ik het ook bij soortgelijke seated leg curl bij ons. Dan brace je jezelf met je handen en zit je niet met je rug tegen de leuning vd stoel, maar hang je stuk voor over.
Als je er geen kut van snapt dan teken ik het wel.
De leg curl van technogym, wat een smerig schijt ding.
Leg curl kan ik prima zonder klachten doen zolang ik mijn bovenbenen maar echt stevig vast kan zetten. Zoals deze van matrix die ze bij mijn gym thuis hebben.Daarom doe ik dus geen leg curl machine, voelt altijd kut, knieën, heupen, alles
Had elders iemand ook gezegd; misschien beter leg curl op leg extension machine doen? Al voel ik het wel minder dan met bijv losse gewichten SLDL oid.
Leg curl kan ik prima zonder klachten doen zolang ik mijn bovenbenen maar echt stevig vast kan zetten. Zoals deze van matrix die ze bij mijn gym thuis hebben.
![]()
Deze vind ik echt top. Kan dat kussen goed stevig aanduwen en hem vast zetten dat er 0 beweging meer in mijn bovenbeen zit en dan gaat het echt lekker.

Je hebt aardig wat punten waar je dat ding kan verstellen. Je enkels, je knie, je stoel?![]()
Een hand breedte à anderhalf achter de knieschijf zit dat kussen dan. Bij mij tenminste, is maar net hoe je de rugleuning en alles zet.Hmm misschien ook maar weer eens proberen dan! Waar op je bovenbenen zet je 'm vast?![]()
Ja klopt. Maar met de rugleuning en die andere op de enkels stel je echt af waar je knie zal zitten ten opzichte van de arm. Die andere moet je gewoon zo ver en hard mogelijk naar beneden vast zetten dat je er echt goed klem in zit met je bovenbenen.Je hebt aardig wat punten waar je dat ding kan verstellen. Je enkels, je knie, je stoel?
Ronn my middle name is Tom Platz ReevesIk zet de leuning helemaal naar achter en leun achterover met de knieën over de rand. Max r.o.m.
![]()