XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zit op school voor te helpen met de opendag, nog geen pauze gehad. Fokking honger!!
Komt er nog iemand gezellig langs? ROC a12 velp

Net triceps + schouders gedaan, schouders deden al zeer bij de 1e oefening: MP. Korte schouder sessie dus :(

Rechterschouder zei "knak" tijdens 3de set incline dp press. Ben maar naar huis gegaan, geen zin om iets te forceren op een random zaterdag training

katerrrr

Ben beroerd, kan wel links op me zij liggen maar niet rechts, dus maar eruit gegaan en omelet, whey shake en zo nog ff me crea + beta alanine pakken.

Broek van €180 zit een groot gat in, ****ed up. Nog geen jaar oud. Kan er wel weer bij :)

Als je ook maar een béétje beenspieren heb dan pas je al niet in nudie jeans..

Discussie gehad met moeder.. dat ik weer whey heb besteld. Jaa dat is allemaal chemische troep etc etc. Ze wil niet snappen dat het geen kwaad kan etc. Het is gewoon een aanvulling op je voeding om aan je eiwitten etc. te komen.. maar dat wil ze niet geloven.

Ik had haar uitgedaagd om 1 goed onderbouwde medische studie te vinden die de nadelen van whey liet zien.. dat hoef ik helemaal niet blablabla. Schijtziek word ik ervan..

Tijd om het nest te verlaten :o

zal vast goed staan bij zijn ultra strakke xxl shirts

gvd me wow account heeft 3 uur ban omdat ik de tekst van een Racist Dog meme in de chat had gezet xD

En ja ik speel weer wow, iets met studie ontwijkend gedrag ofzo.

Terug
Naar boven