Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lal, bij mij zeggen ze dat me hoofd dikker lijkt, maar komt door de creatine. Echt vaag, als ik geen crea/supps gebruik kan ik zo op de cover van een of ander fitness homo magazine als ik ietsjes droger stond :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:38 ----------

je krijgt €20 als je een overhemd voor me kan vinden die niet binnen 2 weken uit is gescheurd aan me rug en die nog een beetje mooi valt.

Overhemd met stretch zou nog kunnen mss :d

inb4 €20.

http://store-nl.hugoboss.com/Kleding/23100,nl_NL,sc.html

Kom maar op met die €20!!!
Op pagina van de link iets naar beneden scrollen voor overhemden. Als je ze goed bij je broek in stopt dan valt taille ook mooi.

Lal, bij mij zeggen ze dat me hoofd dikker lijkt, maar komt door de creatine. Echt vaag, als ik geen crea/supps gebruik kan ik zo op de cover van een of ander fitness homo magazine als ik ietsjes droger stond :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:38 ----------

je krijgt €20 als je een overhemd voor me kan vinden die niet binnen 2 weken uit is gescheurd aan me rug en die nog een beetje mooi valt.

Overhemd met stretch zou nog kunnen mss :d

inb4 €20.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Vanaf nu af aan neem ik dus nooit meer serieus.

Er lopen genoeg pro's in overhemden.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Vanaf nu af aan neem ik dus nooit meer serieus.

Er lopen genoeg pro's in overhemden.

Jonge ik ging toch altijd hier in Den Bosch naar de bijenkorf, als ik me armen naar voren doe dan rekt die niet mee jongeennnn.

En als ik een goede heb is het net een jurk, kheb hem nooit in me broek zitten.

rijst niemand gelooft je nog met je xl :roflol:

Zolang het jouw eigenwaarde niet omlaag haalt is het goed. Zo wel, dan zou ik even lekker cutje doen. Want waarom zou je doorgaan met vreten vreten als je je er uiteindelijk k*t door gaat voelen? :rolleyes:

inb4
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang het jouw eigenwaarde niet omlaag haalt is het goed. Zo wel, dan zou ik even lekker cutje doen. Want waarom zou je doorgaan met vreten vreten als je je er uiteindelijk k*t door gaat voelen? :rolleyes:

inb4

haha sta pas op 13% hoor, maar het komt omdat ik altijd dikz*k zeg en nu word ikzelf wat dikker en krijg ik het 2x zo hard terug :D

Stelletje speklappen.

liever bolle wangetjes met sixpack dan bolle wangetjes zonder sixpack

Bij vrouwe val ik op bollewangetjes :)

**** it, vanavond gewoon uit.

**** me diploma, kan niet geloven dat ik dit zelf zeg maar k*t gevoel overheerst. Helaas Pindakaas. In Juni maar Herkansen :)

Terug
Naar boven