Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

had laatst 7dagen gratis van blizz gekregen, kijkje genomen, vind er geen hol meer aan! het spel is te toegankelijk/makkelijk geworden.

vetste was gewoon toen je max lvl60 kon zijn en je echt moeite moest doen om beetje fatsoenlijke equipment te krijgen.

tegenwoordig doe je paar heroics en ben je full epic :\

Hahahaha welke tekst

Deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had er nog bij gezet dat ik van Curacao ben en dat het niet racistische is als het over eigen ras gaat. Heb al roidrage ticket gemaakt naar admins dat ze stelletje mong*len zijn, maar heeft niet geholpen. Over 1 uur en 20minuten kan ik weer spelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

had laatst 7dagen gratis van blizz gekregen, kijkje genomen, vind er geen hol meer aan! het spel is te toegankelijk/makkelijk geworden.

vetste was gewoon toen je max lvl60 kon zijn en je echt moeite moest doen om beetje fatsoenlijke equipment te krijgen.

tegenwoordig doe je paar heroics en ben je full epic :\

Ik was 1,5 jaar lang gestopt, verveelde me deze week tijdens leren voor tentamens dus heb 10 dagen gratis cataclysm genomen. Is helaas te noob friendly geworden :(

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 15:36 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

OMFG, als ik die eerder had gezien dan had ik die tekst in ticket naar admins gezet.

lol ik had die 7 dagen ook geprobeerd... ik vond er geen fl**ker aan. Heb overigens wel gebruik gemaakt om mijn gold door te mailen naar een vriend die het nog wel speelt :o.

Wilde mijn acc verkopen op zo'n site.. toen max lvl nog lvl 70 was was hij iets van 350 euro waard ofzo, toch maar niet gedaan. Nu gekeken, 23 euro ofzo -.-

Een auto die ouderdomsgebreken begint te vertonen. :mad:

Fuuuuuuuu tijd gaat snel! Slijter dicht, nu moet ik aan het bier vanavond, even avondeten aanpassen aan incoming kh's.

rijst moet echt kappen met steeds discussies over fysieken op te roepen terwijl hij net zo goed een keiharde e-hero kan zijn omdat niemand ooit pics van hem heeft gezien

rijst moet echt kappen met steeds discussies over fysieken op te roepen terwijl hij net zo goed een keiharde e-hero kan zijn omdat niemand ooit pics van hem heeft gezien
Ik heb al wel een foto van hem gezien hoor, zwerft in het 'wat maakt jouw dag goed' topic.

Lekker na de kroeg zonder alchol ****kkkkk:mad: Graf cutte.
Ook geen G bij de hand ****kkkkkkkkk:(:(:(:(:(

zon 5 kg verloren in zon 3 weken door elke zaterdag alcohol te drinken, te roken , veel af te nken en weinig te eten.

wel shredded geworden maar die 5kg eraf zint me niks...

Deze:

[Link niet meer beschikbaar]

Had er nog bij gezet dat ik van Curacao ben en dat het niet racistische is als het over eigen ras gaat. Heb al roidrage ticket gemaakt naar admins dat ze stelletje mong*len zijn, maar heeft niet geholpen. Over 1 uur en 20minuten kan ik weer spelen.

maar jij bent blank???

Terug
Naar boven