MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.161
Niet echt verpest maar het maakt de dag niet leuker:

Onze gym heeft nu dus een "zomer rooster" dit betekent dat de openingstijden van 0900uur tot 2130uur tijdelijk zijn gewijzigd.

Nu zitten ze van 1300uur tot 1800uur.....DICHT!

Normaalgesproken loop ik/lopen we rond 1630 naar de gym om daar tegen 1645 te kunnen trainen, nu schuift dit dus minimaal een uur op.
Ik weet dat er ergere dingen bestaan maar toch vind ik dit behoorlijk irritant. Dit zal zo zijn tot half september.....

Bizar..is er geen airco in je gym? Dan zou ik het eventueel wel snappen (heetste uren). Of is de gym eigenaar Spaans? :o

Balen wel!

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #151.162
Bizar..is er geen airco in je gym? Dan zou ik het eventueel wel snappen (heetste uren). Of is de gym eigenaar Spaans? :o

Balen wel!
Ik denk eerder dat het te maken heeft met de vakantie periode. Er zullen dus minder klanten komen gedurende de dag.
Doordat er minder klanten komen kunnen de klanten die normaal tijdens de tijdelijke sluitingstijd komen ook buiten dit tijdslot komen zonder dat het drukker is dan normaal.

De sportschool tijdens deze uren dicht doen zal kostenbesparend zijn voor de ondernemer (lees minder uren van werknemers).

Of hij krijgt het niet rond met het rooster omdat werknemers ook vakantie hebben...

• #151.163

Balen wel!
Nee geen airco maar dat is niet de reden, want zweten doen we sowieso wel. Wat de echte reden is weet ik niet precies.

Maar t is wel irritant.

Het is een echte oldschool gym met een paar medewerkers, ik snap dat de eigenaren ook vakantie willen en dat ze kinderen hebben die vast en zeker ook een lange zomervakantie hebben maar dan nog vind i het bijzonder raar dat dan de gym in de middag gewoon dicht zit, ik zou zelf een vervangende medewerker zoeken.

Een BasicFit of BigGym kent dit probleem niet, maar dat is dan ook geen oldschool gym, ik hoorde dat je daar soms zo lang moet wachten voor je een apparaat kan gebruiken.

• #151.164
Ik denk eerder dat het te maken heeft met de vakantie periode. Er zullen dus minder klanten komen gedurende de dag.
Doordat er minder klanten komen kunnen de klanten die normaal tijdens de tijdelijke sluitingstijd komen ook buiten dit tijdslot kunnen komen zonder dat het drukker is dan normaal.

De sportschool tijdens deze uren dicht doen zal kostenbesparend zijn voor de ondernemer (lees minder uren van werknemers).

Of hij krijgt het niet rond met het rooster omdat werknemers ook vakantie hebben...
Zal ook mee kunnen spelen.

• #151.165
Als je een vriendin hebt die jou respecteert gaat zij nooit in opstand. Weet niet hoe het bij de rest thuis is, maar mijn wil is wet en mijn vriendin accepteert dit. Nu ben ik geen tiran zoals andere dit wellicht oppakken, maar als het aankomt op bv vakanties of inboedel dan mag de vrouw los gaan en knik ik op alles ja en betaal maar, ook als ik het stiekem niet mooi/leuk vind.
Dit klinkt toch meer als, "we hebben de taken en verantwoordelijkheden verdeeld".

Een aantal stellen die ik kennen werken ook samen of hebben samen een zaak. Wat bij hen allemaal lijkt te werken is om als het over het werk gaat de taken duidelijk afgebakend te hebben en de ander de gang te laten gaan. Dat komt zowel de werk- als de privésfeer ten goede.

• #151.166
Niet echt verpest maar het maakt de dag niet leuker:

Onze gym heeft nu dus een "zomer rooster" dit betekent dat de openingstijden van 0900uur tot 2130uur tijdelijk zijn gewijzigd.

Nu zitten ze van 1300uur tot 1800uur.....DICHT!

Normaalgesproken loop ik/lopen we rond 1630 naar de gym om daar tegen 1645 te kunnen trainen, nu schuift dit dus minimaal een uur op.
Ik weet dat er ergere dingen bestaan maar toch vind ik dit behoorlijk irritant. Dit zal zo zijn tot half september.....
Dan zit je dus niet bij een basic fit, big gym of andere keten 💪🏻

Vast een kleine gym? Ik vind het zelf zo ongezellig als je wekenlang niemand tegen komt in de gym. Zulke maatregelen kunnen het wel iets minder ongezellig maken. Ja ik probeer iets positiefs te zoeken.

• Heart
  • #151.167
Dan zit je dus niet bij een basic fit, big gym of andere keten 💪🏻

Vast een kleine gym? Ik vind het zelf zo ongezellig als je wekenlang niemand tegen komt in de gym. Zulke maatregelen kunnen het wel iets minder ongezellig maken. Ja ik probeer iets positiefs te zoeken.
Nee, de gym waar ik train is een echte oldschool gym, zo eentje waar je alles kan en mag behalve zonder shirt trainen zeg maar.

Is inderdaad ook een kleine gym, dus ergens snap ik het ook wel ik vind het alleen vervelend omdat ik het niet gewend ben, het hele jaar kun je gewoon vanuit werk je ding doen en meteen de gym in en nu is dat dus even neit meer zo.

Ach ik loop ook een beetje te klagen nu maar ja daar is dit topic ook voor. En wat gezelligheid betreft, ik kom niet in een gym voor de gezelligheid, echt niet, tenzij jij wil langskomen om gezellig te doen dan maak ik een uitzondering.
Ik ga eerst trainen en daarna met mijn mattie buiten chillen en gezellig doen, tijdens trainen ben ik echt een beetje in mijn eigen bubbel lekker afwezig aan het zijn en probeer zo min mogelijk contact te maken met anderen want dat leidt alleen maar af, maar zoals ik al zei; kom maar een keer langs, doen we ff gezellig en trainen we de boel stuk daar, figuurlijk dan.

Thanks voor je positieve draai maar waar zit die draai eigenlijk?

• #151.168
Ik zou per direct zo'n gym verlaten die dicht gaat. Je betaald er wel voor he of mag je ook minder betalen die periode.

• #151.169
  • #151.170
Nee, de gym waar ik train is een echte oldschool gym, zo eentje waar je alles kan en mag behalve zonder shirt trainen zeg maar.

Is inderdaad ook een kleine gym, dus ergens snap ik het ook wel ik vind het alleen vervelend omdat ik het niet gewend ben, het hele jaar kun je gewoon vanuit werk je ding doen en meteen de gym in en nu is dat dus even neit meer zo.

Ach ik loop ook een beetje te klagen nu maar ja daar is dit topic ook voor. En wat gezelligheid betreft, ik kom niet in een gym voor de gezelligheid, echt niet, tenzij jij wil langskomen om gezellig te doen dan maak ik een uitzondering.
Ik ga eerst trainen en daarna met mijn mattie buiten chillen en gezellig doen, tijdens trainen ben ik echt een beetje in mijn eigen bubbel lekker afwezig aan het zijn en probeer zo min mogelijk contact te maken met anderen want dat leidt alleen maar af, maar zoals ik al zei; kom maar een keer langs, doen we ff gezellig en trainen we de boel stuk daar, figuurlijk dan.

Thanks voor je positieve draai maar waar zit die draai eigenlijk?
Als je zo min mogelijk contact wil maken, is een homegym dan iets voor in de toekomst?

• Like
  • #151.176
Omdat de gym dicht gaat tijdens daluren
K82 verteld zo min mogelijk contact te willen maken tijdens het trainen, gremlin vraagt dus of een homegym een optie is. Hell zegt vervolgens dit: "
Of gewoon een gym die niet ineens dicht gaat tijdens bepaalde uren?" Terwijl die reactie dus niet over het sluiten van de gym tijdens daluren gaat.

@K82 Is het overigens geen optie als je de eigenaren goed kent wellicht de sleutel kan krijgen van het pand?

Gebeurt bij ons weleens.

Laatst bewerkt:
  • #151.177
K82 verteld zo min mogelijk contact te willen maken tijdens het trainen, gremlin vraagt dus of een homegym een optie is. Hell zegt vervolgens dit: "
Of gewoon een gym die niet ineens dicht gaat tijdens bepaalde uren?" Terwijl die reactie dus niet over het sluiten van de gym tijdens daluren gaat.

@K82 Is het overigens geen optie als je de eigenaren goed kent wellicht de sleutel kan krijgen van het pand?

Gebeurt bij ons weleens.

Het 'zo min mogelijk contact willen maken tijdens trainen' had helemaal niks te maken met het feit dat zijn gym dichtgaat tijdens die uren in de zomer (wat hij vervelend vindt, logisch) dus waarom Gremlin ermee aan kwam zetten was mij een vraag. Vandaar dat ik het zei. Het heeft er niks mee te maken; precies mijn punt.

• #151.178
powerrack en wat bars aanschaffen , bench, wat dumbel halterstangen en wat schijfjes ...hoeft de wereld niet te kosten allemaal als je echt solitair wil trainen

• #151.180

Gebeurt bij ons weleens.
Ah ja, probeerde gewoon mee te denken.

Sleutel werd hier (eenmanszaak) ook wel eens gedaan 😊

Terug
Naar boven