AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.121
nee , nee en .... nee.

Je hebt nog veel te leren..... vriend
Nee broer, ik denk niet dat jij elke situatie kent en iedere gemoedstoestand van elke vrouw.

Natuurlijk kun je zeggen tegen een vrouw dat ze eens normaal moet doen, maar als zij daarna alsnog haar emotie blijft uiten en jij er achter komt dat elke vorm van "terechtwijzing" richting haar uitloopt op nog meer discussie en nog meer "strijd om niks" dan kun je echt beter zelf wijs stil blijven, soms heeft het totaal geen zin om er tegen in te gaan of aan te geven dat ze normaal moet doen.

Uiteindelijk komt ze na een minuut of 5 vanzelf met "sorry, je hebt gelijk"

• #151.122
Maja heb mijn mening/visie al duizend keer verteld en vooralsnog zijn de meeste hier totaal gestoord en hebben zon feminist als wijf.

• #151.123
Ik ben ook absoluut voorstander dat de man de dominanten rol in een relatie moet nemen en de vrouw andere taken heeft. Een man is niet meer dan een vrouw, maar beide hebben een andere “functie” in een relatie. Als je als man zijnde thuis niet de broek aan hebt is het in mijn optiek dat je vriendin jou niet respecteert en gewoon over je heen loopt.
Ik vind niet dat het in dit geval te maken heeft met "de broek aan hebben".

Waarom?

Heeft een man de broek aan als hij zijn bek los trekt?

Of heeft een man de broek aan als hij de situatie in de hand heeft door stil te blijven?

• #151.124
Nee broer, ik denk niet dat jij elke situatie kent en iedere gemoedstoestand van elke vrouw.

Natuurlijk kun je zeggen tegen een vrouw dat ze eens normaal moet doen, maar als zij daarna alsnog haar emotie blijft uiten en jij er achter komt dat elke vorm van "terechtwijzing" richting haar uitloopt op nog meer discussie en nog meer "strijd om niks" dan kun je echt beter zelf wijs stil blijven, soms heeft het totaal geen zin om er tegen in te gaan of aan te geven dat ze normaal moet doen.

Uiteindelijk komt ze na een minuut of 5 vanzelf met "sorry, je hebt gelijk"
ik bepaal zelf wel of dat zin heeft of niet. Dat bepaald de gemoedstoestand van de vrouw niet voor mij, daar ga je al nat simpie.

• #151.125
Maja heb mijn mening/visie al duizend keer verteld en vooralsnog zijn de meeste hier totaal gestoord en hebben zon feminist als wijf.
Echt heerlijk dit.

Maar echt, sommige mannen hebben een vrouw met een gebruiksaanwijzing.

We zijn vaak zelf geen haar beter.

• #151.126
Ik vind niet dat het in dit geval te maken heeft met "de broek aan hebben".

Waarom?

Heeft een man de broek aan als hij zijn bek los trekt?

Of heeft een man de broek aan als hij de situatie in de hand heeft door stil te blijven?
Als je een vriendin hebt die jou respecteert gaat zij nooit in opstand. Weet niet hoe het bij de rest thuis is, maar mijn wil is wet en mijn vriendin accepteert dit. Nu ben ik geen tiran zoals andere dit wellicht oppakken, maar als het aankomt op bv vakanties of inboedel dan mag de vrouw los gaan en knik ik op alles ja en betaal maar, ook als ik het stiekem niet mooi/leuk vind.

• #151.127
ik bepaal zelf wel of dat zin heeft of niet. Dat bepaald de gemoedstoestand van de vrouw niet voor mij, daar ga je al nat simpie.
En dan nog ben ik van mening dat jij dit niet voor elke situatie kunt zeggen.

Maar geeft niet, jij staat er anders in, ik denk enorm veel na en weet dat in sommige situaties het beter is om even niks te zeggen.

Heeft in mijn ogen niks te maken met onderdanig gedrag maar meer met psychologie.

• #151.128
Als je een vriendin hebt die jou respecteert gaat zij nooit in opstand. Weet niet hoe het bij de rest thuis is, maar mijn wil is wet en mijn vriendin accepteert dit. Nu ben ik geen tiran zoals andere dit wellicht oppakken, maar als het aankomt op bv vakanties of inboedel dan mag de vrouw los gaan en knik ik op alles ja en betaal maar, ook als ik het stiekem niet mooi/leuk vind.
Ik snap wat jij bedoeld, inboedel en dingen in huis idem dito, zeg maar wat je wilt en dan komt het goed.

Maar "in opstand gaan" is ook best ruim genomen denk ik. Er zijn zo enorm veel situaties te bedenken waarin een vrouw in opstand gaat zonder dat ze jou ook maar een beetje minder respecteert. Ik noem dat temperament.

Turkse en Molukse vrouwen hebben bijvoorbeeld zeer veel temperament, maar hebben diep respect voor hun man ook al lijkt dat volgens de buitenwereld soms niet zo.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #151.129
Natuurlijk bepaal je dat zelf, ik zeg toch ook niet dat je dit niet zelf kunt bepalen, ik zeg enkel dat het in sommige gevallen geen zin heeft.

• #151.130
20240722_085540.jpg

Het is nog niet eens 9 uur hier :(

• Haha
Waarderingen: K82
  • #151.132
Turkse en Molukse vrouwen hebben bijvoorbeeld zeer veel temperament, maar hebben diep respect voor hun man ook al lijkt dat volgens de buitenwereld soms niet zo.
Is dat niet mede omdat diezelfde dames klappen krijgen thuis? Verwar jij dus respect niet met een stukje angst?

• #151.134
Is dat niet mede omdat diezelfde dames klappen krijgen thuis? Verwar jij dus respect niet met een stukje angst?
Kijk jij bij iedereen in huis mee? Klappen krijgen? Ik denk dat jij niet helemaal weet waar je over praat, geeft niks hoor, kun jij ook niets aan doen. En nee ik verwar respect niet met angst.

Ik ga enkel een voorbeeld, misschien niet helemaal een goed voorbeeld blijkbaar maar dit is dan mijn schuld.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet een man bent puur en alleen maar omdat je je bek lostrekt in huis tegen je vrouw.

En dat je net zo goed man bent als je je stil houdt.

MAARRRRR....als je volledig respectloos wordt behandeld, natuurlijk trek je je bek los, maar niet de hele tijd en ook dan is het meestal wijs om stil te zijn. Het laatste geluid wat dan gehoord werd is disrepect van degene die na een minuut of 5 "sorry je hebt gelijk" of "sorry ik bedoelde het niet zo" tegen je zegt.....

Hopelijk snap je mijn punt,.

• #151.137
Kijk jij bij iedereen in huis mee? Klappen krijgen? Ik denk dat jij niet helemaal weet waar je over praat, geeft niks hoor, kun jij ook niets aan doen. En nee ik verwar respect niet met angst.

Ik ga enkel een voorbeeld, misschien niet helemaal een goed voorbeeld blijkbaar maar dit is dan mijn schuld.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet een man bent puur en alleen maar omdat je je bek lostrekt in huis tegen je vrouw.

En dat je net zo goed man bent als je je stil houdt.

MAARRRRR....als je volledig respectloos wordt behandeld, natuurlijk trek je je bek los, maar niet de hele tijd en ook dan is het meestal wijs om stil te zijn. Het laatste geluid wat dan gehoord werd is disrepect van degene die na een minuut of 5 "sorry je hebt gelijk" of "sorry ik bedoelde het niet zo" tegen je zegt.....

Hopelijk snap je mijn punt,.
Ik kende vroeger een aantal Turkse jongens en mijn oude buurman is een Molukker en letterlijk allemaal gaven ze aan hun vriendin, partner of vrouw regelmatig een tik te geven. Ik doel niet op de tik tijdens de daad in bed uiteraard. Dus vandaar mijn opmerking.

Verder moet ieder in zijn of haar relatie staan zoals gewenst wat mij betreft. Er zijn genoeg vrouwen die regelmatig bewust hun man zover proberen te krijgen. Een voorbeeld is zelfs hier te vinden op dit forum.

Terug
Naar boven