AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.142
Als je een vriendin hebt die jou respecteert gaat zij nooit in opstand. Weet niet hoe het bij de rest thuis is, maar mijn wil is wet en mijn vriendin accepteert dit. Nu ben ik geen tiran zoals andere dit wellicht oppakken, maar als het aankomt op bv vakanties of inboedel dan mag de vrouw los gaan en knik ik op alles ja en betaal maar, ook als ik het stiekem niet mooi/leuk vind.
Stelde jij die december show niet uit voor je vrouw? Want het komt privé voor haar zo lastig uit? :badum:

Ik vind dat ook nobel maar het strookt niet echt met je argumenten hierboven

• #151.143
Stelde jij die december show niet uit voor je vrouw? Want het komt privé voor haar zo lastig uit? :badum:

Ik vind dat ook nobel maar het strookt niet echt met je argumenten hierboven
Als er maar 1 wedstrijd pj is dan had ze pech, er is echter wel 1 bonus maand pj in de kappersbranche dat je geld als water kan verdienen en dat is december.

• #151.144
  • #151.145
Ik snap wel dat je geen liefdesleven hebt. Je hebt werkelijk waar elke week wel ergens last van en niemand die daarop zit te wachten.

En je hebt werkelijk nooit kunnen zeggen waar ik dan volgens jou elke keer last van heb, ondanks dat je het keer op keer claimt.
Dat ik geen liefdesleven heb is mijn keuze. Ik snap dat je dat moeilijk kunt geloven, de meeste mannen moeten per se een partner hebben, terwijl de meeste vrouwen heel goed zonder een man kunnen :)

• #151.146
En je hebt werkelijk nooit kunnen zeggen waar ik dan volgens jou elke keer last van heb, ondanks dat je het keer op keer claimt.
Dat ik geen liefdesleven heb is mijn keuze. Ik snap dat je dat moeilijk kunt geloven, de meeste mannen moeten per se een partner hebben, terwijl de meeste vrouwen heel goed zonder een man kunnen :)
Nou het gaat je anders bijzonder goed af zonder partner. Zolang je zelf maar gelukkig bent.

• #151.150
Dat ik geen liefdesleven heb is mijn keuze. Ik snap dat je dat moeilijk kunt geloven, de meeste mannen moeten per se een partner hebben :)
Nee hoor klopt niks van.

Shit, toch wel

• #151.151
  • #151.152
Zie je log, als je het zelf niet ziet dan heeft het weinig nut

Ik weet heel goed wat ik in mijn log zet, ik vraag aan jou of jij je claim kunt bijzetten met daadwerkelijk te benoemen wát het dan is.
Dit kun of wil je niet. Zwakkkkk

• #151.153

• #151.154
  • #151.156
Ik zei al eens dat er een topic aangemaakt kan worden om met elkaar in discussie te gaan, dadelijk hebben we weer 4 pagina's vol met welles-nietes-ik win-jij wint!!

• #151.157
Als je een vriendin hebt die jou respecteert gaat zij nooit in opstand. Weet niet hoe het bij de rest thuis is, maar mijn wil is wet en mijn vriendin accepteert dit. Nu ben ik geen tiran zoals andere dit wellicht oppakken, maar als het aankomt op bv vakanties of inboedel dan mag de vrouw los gaan en knik ik op alles ja en betaal maar, ook als ik het stiekem niet mooi/leuk vind.
Of jouw vriendin is gewoon zo slim om jou te laten denken dat haar ideeën, jouw idee zijn.

• #151.160
Niet echt verpest maar het maakt de dag niet leuker:

Onze gym heeft nu dus een "zomer rooster" dit betekent dat de openingstijden van 0900uur tot 2130uur tijdelijk zijn gewijzigd.

Nu zitten ze van 1300uur tot 1800uur.....DICHT!

Normaalgesproken loop ik/lopen we rond 1630 naar de gym om daar tegen 1645 te kunnen trainen, nu schuift dit dus minimaal een uur op.
Ik weet dat er ergere dingen bestaan maar toch vind ik dit behoorlijk irritant. Dit zal zo zijn tot half september.....

Terug
Naar boven