AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Shet, kom er net achter dat PSV moet spelen over half uurtje. Ja leren... haha grappig

pfff im ****ed

Had een best duur cadeau gekregen dat ik op examen mocht van de ouders van me vriendin, super lullig als ik zak :(

Was aan het twijfelen om vandaag naar de fitness te gaan, ben dan toch maar gegaan, had er wel zin in.
Kom ik terug in de kleedkamers staat mn locker open, iphone en portefeuille gestolen.
Bij een andere kerel ook zn kastje leeggehaald, is al enkele keren gebeurd laatste weken zeiden ze me daarjuist.

700EURO weg, **** dit

Was aan het twijfelen om vandaag naar de fitness te gaan, ben dan toch maar gegaan, had er wel zin in.
Kom ik terug in de kleedkamers staat mn locker open, iphone en portefeuille gestolen.
Bij een andere kerel ook zn kastje leeggehaald, is al enkele keren gebeurd laatste weken zeiden ze me daarjuist.

700EURO weg, **** dit

wtf bro? en je had gewoon in kluisje die op slot zat?

Had zoiets zaterdagochtend, zou trainen, regende keihard. Twijfelde om terug me bed in te gaan, uiteindelijk tot naar gym gefiets. Tijdens incline db press zei een rotator cuff knak xD

Shet, kom er net achter dat PSV moet spelen over half uurtje. Ja leren... haha grappig

pfff im ****ed

Had een best duur cadeau gekregen dat ik op examen mocht van de ouders van me vriendin, super lullig als ik zak :(

Als je nu niet kan leren ben je forever een failure

wtf bro? en je had gewoon in kluisje die op slot zat?

Had zoiets zaterdagochtend, zou trainen, regende keihard. Twijfelde om terug me bed in te gaan, uiteindelijk tot naar gym gefiets. Tijdens incline db press zei een rotator cuff knak xD

Ja kluisje zat op slot, ze hebben waarschijnlijk een loper gebruikt ofzo. Kastje was alleszins niet geforceerd. Ik woon in een wat moeilijke buurt in Brussel, daar is het natuurlijk altijd gevaarlijk om met iphone rond te lopen, maarja, zou echt niet mogen gebeuren.

Die andere kerel die bestolen is denkt wel te weten wie het was, omdat ie hem de hele tijd verdacht zat aan te kijken en al meer dan een uur in de kleedkamer zat blijkbaar. Hij is daarjuist klacht gaan neerleggen bij politie, maarja zonder bewijs kunnen we niets maken.

Heeft mn week echt wel opge****ed :(
Succes met je rotator bro!

Was vandaag(nou gister officieel) kwart over 2 naar de sportschool gegaan, is sinds kort in het weekend open tot 3 uur(voorheen was het half 3). Dus dacht ff snel 3 kwartier knallen, komt de instructeur half 3 met zijn dweil "we gaan nu dicht hè". Ik zeg tegen hem op de site staat dat jullie tot 3 open zijn. "Ja dat is een half uurtje schoonmaken, we gaan gewoon om half 3 dicht". FUUUUUUUU

Ja kluisje zat op slot, ze hebben waarschijnlijk een loper gebruikt ofzo. Kastje was alleszins niet geforceerd. Ik woon in een wat moeilijke buurt in Brussel, daar is het natuurlijk altijd gevaarlijk om met iphone rond te lopen, maarja, zou echt niet mogen gebeuren.

Die andere kerel die bestolen is denkt wel te weten wie het was, omdat ie hem de hele tijd verdacht zat aan te kijken en al meer dan een uur in de kleedkamer zat blijkbaar. Hij is daarjuist klacht gaan neerleggen bij politie, maarja zonder bewijs kunnen we niets maken.

Heeft mn week echt wel opge****ed :(
Succes met je rotator bro!

Heeft je gm geen camera op de ingang staan zodat je kan zien wanneer iemand naar buiten gaat?

Mn oplader aan andere kant van NL laten liggen. o laawddd

Kwantitatieve Methoden :mad:

Was vandaag(nou gister officieel) kwart over 2 naar de sportschool gegaan, is sinds kort in het weekend open tot 3 uur(voorheen was het half 3). Dus dacht ff snel 3 kwartier knallen, komt de instructeur half 3 met zijn dweil "we gaan nu dicht hè". Ik zeg tegen hem op de site staat dat jullie tot 3 open zijn. "Ja dat is een half uurtje schoonmaken, we gaan gewoon om half 3 dicht". FUUUUUUUU

24/7 fitness

****yea.jpg

Over een kleine anderhalf uur begint mijn geschiedenis tentamen. Heb vorig jaar geen voldoende gehaald, behalve voor m'n P.O. Ben bang dat ik het nu weer ga vernken, ondanks dat ik het voor mijn doen behoorlijk voorbereid heb...

Spade die gone is :( hoop dat hij wat leuks heeft kunnen doen met mn geld

Rijles gaat niet door:( Dit verplicht mij indirect tot leren.

Aanstaande donderdag wordt er, zoals bekend, gestaakt. Er zijn 51 (lesgevende) collega's die hieraan meedoen dat betekent dat er 40 docenten zijn die niet deelnemen aan deze actie. Voor een uitgebreide toelichting op deze actie verwijs ik u naar de bijgaande brief.
Voor ons betekent het dat:
* Voor de leerjaren 1, 2 en 3 havo, h/v en vwo de lessen vervallen.
* Voor leerjaar 4 en 5 havo alle lessen vervallen.
* Voor het vwo leerjaar 4, 5 en 6 de lessen doorgaan waar dat mogelijk is.

FUUUUUUUUUUUUUUUUU,

jammer van spade :(
rip

R.I.P Kris.....ook al kende ik hem niet persoonlijk , raakt het me wel beetje

0_0 0_0 0_0

Spade, nee dit meen je niet

Dit raakt me echt keihard, kippenvel overal

:fuu: filesonic is down!!!!!
Bijna alle pr0n was met filesonic :(

Dat Spade is overleden

Terug
Naar boven