Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was aan het twijfelen om vandaag naar de fitness te gaan, ben dan toch maar gegaan, had er wel zin in.
Kom ik terug in de kleedkamers staat mn locker open, iphone en portefeuille gestolen.
Bij een andere kerel ook zn kastje leeggehaald, is al enkele keren gebeurd laatste weken zeiden ze me daarjuist.
700EURO weg, **** dit
Shet, kom er net achter dat PSV moet spelen over half uurtje. Ja leren... haha grappig
pfff im ****ed
Had een best duur cadeau gekregen dat ik op examen mocht van de ouders van me vriendin, super lullig als ik zak
wtf bro? en je had gewoon in kluisje die op slot zat?
Had zoiets zaterdagochtend, zou trainen, regende keihard. Twijfelde om terug me bed in te gaan, uiteindelijk tot naar gym gefiets. Tijdens incline db press zei een rotator cuff knak xD

Ja kluisje zat op slot, ze hebben waarschijnlijk een loper gebruikt ofzo. Kastje was alleszins niet geforceerd. Ik woon in een wat moeilijke buurt in Brussel, daar is het natuurlijk altijd gevaarlijk om met iphone rond te lopen, maarja, zou echt niet mogen gebeuren.
Die andere kerel die bestolen is denkt wel te weten wie het was, omdat ie hem de hele tijd verdacht zat aan te kijken en al meer dan een uur in de kleedkamer zat blijkbaar. Hij is daarjuist klacht gaan neerleggen bij politie, maarja zonder bewijs kunnen we niets maken.
Heeft mn week echt wel opge****ed
Succes met je rotator bro!

Was vandaag(nou gister officieel) kwart over 2 naar de sportschool gegaan, is sinds kort in het weekend open tot 3 uur(voorheen was het half 3). Dus dacht ff snel 3 kwartier knallen, komt de instructeur half 3 met zijn dweil "we gaan nu dicht hè". Ik zeg tegen hem op de site staat dat jullie tot 3 open zijn. "Ja dat is een half uurtje schoonmaken, we gaan gewoon om half 3 dicht". FUUUUUUUU
Me Jelly, moet in het weekend zo'n een moeite om rond 1 uur op te staan zodat ik nog een beetje fatsoenlijk kan trainen
Heeft je gm geen camera op de ingang staan zodat je kan zien wanneer iemand naar buiten gaat?

Spade die gone ishoop dat hij wat leuks heeft kunnen doen met mn geld