- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Okeeeeee hellllllllllllMaar geld verdienen was toch de taak van de man, een vrouw werkte alleen als bezigheidstherapie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okeeeeee hellllllllllllMaar geld verdienen was toch de taak van de man, een vrouw werkte alleen als bezigheidstherapie.
Meer dat ik me afvroeg of hij als hij reist van en naar zijn wisseldiensten of hij dat ook elektrisch doet.

Meer dat ik me afvroeg of hij als hij reist van en naar zijn wisseldiensten of hij dat ook elektrisch doet.
Het is toch buitengewoon asociaal dat de hele straat last heeft van zijn afwijkende werktijden.
![]()
Da's wel een heel omslachtige manier om te zeggen dat je niet electrisch rijdt.Mijn motor en auto hebben een lang en complext uitlaatsysteem wat het geluid aanzienlijk dempt en de uitlaatgassen beperkt.
De maaiapparaten die ze gebruiken zijn van de hele oude straightpiped 2takt machines die echt een ongelovelijke herrie maken.
Als ik de uitlaat van mijn motor afzaag en dan voor ik vertrek een uurlang stond te revven dan zou ik me goed kunnen voorstellen dat mensen daar last van zouden hebben.
Elektrisch gereedschap bestaat al jaren voor dat soort werk en is ook veel beter voor de gezondheid van de werknemers.

Context matters.Da's wel een heel omslachtige manier om te zeggen dat je niet electrisch rijdt.
![]()

Wel doen man, is gezond, zit er meer zuurstof in de lucht.Het regent, dus @Fallingout kan lekker slapen, maar ik ga niet hardlopen met dit klote weer![]()
Wel doen man, is gezond, zit er meer zuurstof in de lucht.

Uit de lucht
Wel doen man, is gezond, zit er meer zuurstof in de lucht.
![]()
Meer zuurstof in de lucht of in je lijf?
Gunstige effecten van extra zuurstof laten je beter presteren.www.runnersworld.com
In veel gevallen zal je positieve ‘lekkere’ gevoel ook worden beïnvloed door de luchtvochtigheid en je vermogen door transpiratie warmte goed - of ineens beter - af te voeren.

Zo zie je maar
Af en toe kan je beter naar @Steks luisteren.
Snapte iedereen dat maar.
Ik ben al een keer uitgegleden en lies verrekt. dus loop liever als het droog is, minder risico voor deze oude opaWel doen man, is gezond, zit er meer zuurstof in de lucht.
Ik kan je wel een paar looplesjes geven.Ik ben al een keer uitgegleden en lies verrekt. dus loop liever als het droog is, minder risico voor deze oude opa
Knee down en zelfs elbow down lukt die ouwe al.
Je kunt mij niet eens bijhouden bejaarde.
Je kunt mij niet eens bijhouden bejaarde.
Ik gleed uit aan de rand van sloot omdat er grote landbouwtrekker aankwam met onmeunig breed aanhangsel. ik loop nooit in de stad of mijn ronde op verharde weg, ga altijd achteraf en bos in.