- Waardering
- 27.827
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kaleJe kunt mij niet eens bijhouden bejaarde.
Ik gleed uit aan de rand van sloot omdat er grote landbouwtrekker aankwam met onmeunig breed aanhangsel. ik loop nooit in de stad of mijn ronde op verharde weg, ga altijd achteraf en bos in.
Ben het vergeten, gewoon doen.Leuk joh, kinderen die een gilwedstrijdje doen.
Kan iemand mij helpen herinneren waarom het verboden is om andermans kinderen, of hun opvoeders, te slaan?
€400, koopje!wetboek v strafrecht artikel 30
niet de reden wel het gevolg van![]()
En een eventueel EHBO bezoek voor jezelf niet te vergeten.
Ja. Want dit is ook serieus enzoEn een eventueel EHBO bezoek voor jezelf niet te vergeten.

Je kunt aangifte doen van mishandeling. In dit geval je oren en je welzijn.Leuk joh, kinderen die een gilwedstrijdje doen.
Kan iemand mij helpen herinneren waarom het verboden is om andermans kinderen, of hun opvoeders, te slaan?
400 euro en tot 6 maanden cell voor first offender
En wegens ruimtegebrek wordt ze op de afdeling met versbevallen vrouwen geplaatst.

daar heb ik wel 400 euro voor over . @Gremlin zo maak je shanks lesss go !En wegens ruimtegebrek wordt ze op de afdeling met versbevallen vrouwen geplaatst.
Dat zou toch jammer zijn.
![]()
daar heb ik wel 400 euro voor over . @Gremlin zo maak je shanks lesss go !

NEuh ik escaleer de boel graagBegrijp ik goed dat jij denkt dat ik zo'n kleine snotneus niet aan kan? 💔
Ik wou gewoon even klagen. Ga die kindjes toch niet echt bang maken![]()
Zo ben jij stokertje
Wow, heftig zeg. Dat kan een behoorlijke geestelijke impact hebben. Wel de gedachte er blijven houden dat het één enkel persoon is die zulke domme dingen doet en dat het puur toeval is geweest.De buurt wordt al een tijdje geteisterd door een junk die af en toe inbreekt en nu was ik aan de beurt helaas. Poging tot inbraak om 5.00 uur ‘s ochtends, gelukkig was ik niet alleen. Over het hoge hek geklommen, in de auto geweest, spullen gestolen die buiten lagen en toen kwam onze Duitse herder eraan die z’n roedel iets te graag wilde beschermen. Arme beest was een beetje ziekjes en sliep vannacht lekker binnen en dan nog steeds zo’n trouwe hond (😜) zijn. Politie net geweest, camerabeelden overhandigd.. ze gingen er werk van maken. Gelukkig sliepen m’n kindjes er doorheen. Nu even bijkomen haha, adrenalineeeee
Wow, heftig zeg. Dat kan een behoorlijke geestelijke impact hebben. Wel de gedachte er blijven houden dat het één enkel persoon is die zulke domme dingen doet en dat het puur toeval is geweest.
Die Duitse Herder van je kan dan wel ziekjes zijn maar dat maakt ze wat waakzaamheid en beschermen zeker niet minder, die vliegen meteen op.
Sterkte!
Ik snap wat je zegt. Puur oerinstinct komt dan naar boven, niet denken maar doen. Vechten, vluchten of freezen.Lief! Ik ben er wel vrij nuchter onder, alleen is er hier vrij recent iemand heel laf doodgeschoten tijdens een inbraak dus je bent wel extra alert op hoe je reageert tijdens zo’n situatie. Maar we hebben ook allemaal onze automatische piloot dus je rent toch achter zo’n gast met een knuppel aan om hem van je terrein te verdrijven. Heel gek wat er dan ineens in je naar boven komt. Van 1 seconde wakker naar schreeuwend in je tuin😅 En die hond.. tja, dat beest is goud waard, maar dat wist ik al!❤️
![]()