AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.821
Jij gaat ook op negeer, want je snapt het gewoon weer niet..wat volkomen onverwacht (sarcasme).
Bijzonder hoogstaande manier van discusseren hou jij erop na. Het is vooral je gelijk halen en dat is juist niet de bedoeling van discusseren..

• #151.824
Bijzonder hoogstaande manier van discusseren hou jij erop na. Het is vooral je gelijk halen en dat is juist niet de bedoeling van discusseren..
Waarschijnlijk is dat een overdosis CourtTV.

Wat dat betreft zou ze zich beter op de Continentale dan op de Angelsaksische manier van een strafproces voeren kunnen richten. De continentale methode is, in de basis, meer gericht op waarheidsvinding dan op de zaak winnen.

Dat zie je al aan de plaats van de aanklager, naast de rechter of naast de verdediging.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u allen het mee doen!

• #151.834
Karma berichten zijn privé, verwijderd.

• #151.836
KKK Zooi, zou mooi autootje ophalen heeft de hoofdverkoper hem verkocht voor €300,- meer. Echte vieze streek :mad: wel blij dat de jr verkoper me appte, anders was ik voor Jan … onderweg.

• #151.839
KKK Zooi, zou mooi autootje ophalen heeft de hoofdverkoper hem verkocht voor €300,- meer. Echte vieze streek :mad: wel blij dat de jr verkoper me appte, anders was ik voor Jan … onderweg.
Rotstreek, de dag van tegenwoordig betekent iemand zijn woord niet zo veel meer.

• #151.840
Rotstreek, de dag van tegenwoordig betekent iemand zijn woord niet zo veel meer.
Mijn woord is goud waard, ik had ook wel €300,- meer willen betalen. Zat toch ~€2.5k winst op. Maar pak hem wel terug. Komt vanzelf wel keertje, ik vergeet dit soort niet.

Terug
Naar boven