Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet, hou het op liter of 5-6 edGans de dag warmteaanvallen gehad, wat misselijk op bepaalde momenten.
Ik stop echt nooit meer met drinken.
Ja, je wordt al wat ouder hé!Ik ook niet, hou het op liter of 5-6 ed
Kan het nog beperken op 1x plassen in de nacht
Love you ❤️
Ik drink niet meer!Gans de dag warmteaanvallen gehad, wat misselijk op bepaalde momenten.
An alcoholic beverage a day keeps the misselijke warmteaanvallen away.Gans de dag warmteaanvallen gehad, wat misselijk op bepaalde momenten.
Maar ook niet minder?
Ben gewoon jaloers op jouIk ook niet, hou het op liter of 5-6 ed
Kan het nog beperken op 1x plassen in de nacht

Al twee dagen op drankjes zonder toegevoegde waarde.
Natnek , dikke steks 3 bier.Al twee dagen op drankjes zonder toegevoegde waarde.
Qua hoeveelheid ook wel minder hoor.
Hoe bedoel je?
#leverswijsheid.An alcoholic beverage a day keeps the misselijke warmteaanvallen away.
Levenswijsheid, verdraaide autocorrect.
Ik denk een jaar of 24 max. Rood haar en sproetjes. Ik denk dat het een test is😆Vandaag naar Folafoss voor mijn werk. 10km bij ons huis vandaan. Eens in de 3-4 weken gooien ze hier de boel plat. Dan gaan er een man of 10 van ons heen voor onderhoudt. Schijt hekel aan. Als ik onderhoudsmonteur zou willen zijn koos ik dat wel als beroep. Helemaal kut is dat ik als brandwacht aan de gang moet. Is een papier fabriek dus iemand staat te lassen en dan moet ik kijken of er geen brand ontstaat. Tot 2 uur na de laatste las. Dag was al verpest voordat deze begon.
Collega die gaat tiglassen heet Celine. Misschien maakt zij de dag wat beter🤪 (ken haar verder niet)
Kleindochter van PipiIk denk een jaar of 24 max. Rood haar en sproetjes. Ik denk dat het een test is😆
Die is ook dronken.
steks komt je dadelijk 3 bier brengen
Zeg maar welke.