AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.841
Mijn woord is goud waard, ik had ook wel €300,- meer willen betalen. Zat toch ~€2.5k winst op. Maar pak hem wel terug. Komt vanzelf wel keertje, ik vergeet dit soort niet.
Kun je dit niet gelijk verzilveren?
Of had je de auto niet nodig, handel ?

• #151.842
Kun je dit niet gelijk verzilveren?
Of had je de auto niet nodig, handel ?
Of geschenk voor mijn dochter. A250E van 2023 is beter dan haar Yaris Hybrid. Maar was in 1e instantie voor de handel ja. ook nog geluk dat ik nog geen klant had, dat was helemaal kut geweest

• #151.846
Ik dacht dat jij mij op negeer had staan :) als je wilt dat ik jou op negeer zet, wil ik dat best doen, maar dan moet je mij ook niet taggen :rolleyes: Dus zeg het maar.
Leuk dat je dat wil. Maar kan je dat ook?

Zelfs meerdere verzoeken van de mods weerhouden jou er niet van om dwangmatig te blijven reageren.

• #151.847

Zelfs meerdere verzoeken van de mods weerhouden jou er niet van om dwangmatig te blijven reageren.
Heeft geen zin, ze scheld me uit via karma want dat mag wel en ik laat dat hier zien en krijg een waarschuwing doordat schijnbaar karma berichten prive zijn 💁

Ze heeft de mods gewoon gepijpt, kan niet anders.

• #151.848

Sorry, maar na hun verzoeken ben ik ermee gestopt.
Jij tagde mij ineens, vandaar dat ik reageerde. Er werd gezegd dat jij mij op negeer had. Tag mij dan ook niet ineens. Stuur mij dan ook geen karma. Stop dan zelf ook.

Maar oke, ik zal je ook wel op negeer zetten :)

• #151.852
Nee ja we gedragen ons heel volwassen hier. :laugh:

• #151.853
Heeft geen zin, ze scheld me uit via karma want dat mag wel en ik laat dat hier zien en krijg een waarschuwing doordat schijnbaar karma berichten prive zijn 💁

Ze heeft de mods gewoon gepijpt, kan niet anders.
Precies. Dat schelden doet ze bij ongeveer iedereen, die hele karma functie wordt door haar verkracht.
Gekke terrorist.

Waar een ander een kaart zou krijgen, krijgt zij een dagje een topicban. Alles om had die laatste kaart niet te geven, want stel je voor dat ze een permban krijgt.

• #151.855
Precies. Dat schelden doet ze bij ongeveer iedereen, die hele karma functie wordt door haar verkracht.
Gekke terrorist.

Waar een ander een kaart zou krijgen, krijgt zij een dagje een topicban. Alles om had die laatste kaart niet te geven, want stel je voor dat ze een permban krijgt.
Misschien heeft iemand hier een license to kill? (Die van mij is helaas verlopen).

• #151.856
IMG_3255.jpeg

IMG_3256.jpeg

• Wow
Waarderingen: GruX
  • #151.858
Gekke terrorist.

:iagree:

Terug
Naar boven