XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.903
Laatst bewerkt:
  • #151.904
Dat het rechtervoorwiel over dwars staat… ga dat maar eens uitleggen… Mensen zijn nog op vakantie ook en echt hele middag al buikpijn van😕
Ja ik snap je maarja als je in een gebouw de lamp aanzet en hij springt kapot… wie heeft hem dan stuk gemaakt🙃

• #151.906
Breekt net de fusee kogel van de auto die ik geleend had van mijn schoonpa… Kan er nog wel bij na al het gezeik wat ik al heb momenteel🤮
Zo'n ding breekt toch niet zomaar? Daar is dan toch (wss niet bij jou) al wat aan vooraf gegaan? :(

• #151.909
1000056771.jpg

• #151.913
Werk met mensen met een beperking. Jammer hoe sommige mensen in de maatschappij met ze omgaan en misbruik van ze maken . Doet echt veel met mij emotioneel, kan het gewoon niet begrijpen.

• #151.914
  • #151.920
Dopje kwijt van het flesje voor psylliumvezels dus met mijn handje erop moeten schudden (niet handig). Telefoontje waardoor ik 30 minuten eerder met werken moest beginnen dan ik had gepland, sleutels vergeten dus met een hoge ladder naar slaapkamer raam geklommen en advocado uit de vriezer is een grote teleurstelling. Niet mijn dag dit 😑

Terug
Naar boven