- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Jij rijdt er toch in ?Ik hoor de hele dag al opsporingberichten over een witte kia?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij rijdt er toch in ?Ik hoor de hele dag al opsporingberichten over een witte kia?![]()
Wat heb je gedaan??Ik hoor de hele dag al opsporingberichten over een witte kia?![]()
Waarom zou je je ongerust maken hierover ?Ik hoor de hele dag al opsporingberichten over een witte kia?![]()
Ja ik snap je maarja als je in een gebouw de lamp aanzet en hij springt kapot… wie heeft hem dan stuk gemaakt🙃Dat het rechtervoorwiel over dwars staat… ga dat maar eens uitleggen… Mensen zijn nog op vakantie ook en echt hele middag al buikpijn van😕
Ja anders ga je even serieus reageren op mijn mislukte poging om grappig te zijnWaarom zou je je ongerust maken hierover ?
Gaat om witte Kia met specifiek groen dak en striping

Zo'n ding breekt toch niet zomaar? Daar is dan toch (wss niet bij jou) al wat aan vooraf gegaan?Breekt net de fusee kogel van de auto die ik geleend had van mijn schoonpa… Kan er nog wel bij na al het gezeik wat ik al heb momenteel🤮

Leg de grap eens uit.Ja anders ga je even serieus reageren op mijn mislukte poging om grappig te zijn![]()
Ja anders ga je even serieus reageren op mijn mislukte poging om alweer grappig te zijn![]()

Slijtage onderdeel. Dus zon ding kan prima "zomaar" stuk. Maarja dan moet je wel bij jezelf na gaan hoe goed je nou daadwerkelijk je auto onderhoud.Zo'n ding breekt toch niet zomaar? Daar is dan toch (wss niet bij jou) al wat aan vooraf gegaan?![]()
Nog steeds aan het wachten...
Parkje?
Wat hebben ze @Arminius nu weer aangedaan?Werk met mensen met een beperking. Jammer hoe sommige mensen in de maatschappij met ze omgaan en misbruik van ze maken . Doet echt veel met mij emotioneel, kan het gewoon niet begrijpen.
Voelt dat heel anders dan een plastic flesje?Ze hebben een glazen colaflesje in mijn kont gestopt.![]()
Geen idee, ik ben milieubewust.
Glas is minder scherp...
Ben jij dit?Ze hebben een glazen colaflesje in mijn kont gestopt.![]()