MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.921
Dopje kwijt van het flesje voor psylliumvezels dus met mijn handje erop moeten schudden. Telefoontjes waardoor ik 30 minuten eerder met werken moest beginnen dan ik had gepland, sleutels vergeten dus met een hoge ladder naar slaapkamer raak geklommen en advocado uit de vriezer is een grote teleurstelling. Niet mijn dag dit 😑
Dat is bijna voorbij dat scheelt weer

• #151.923
Wel een rolstoel kunnen reserveren voor morgen bij de Efteling, maar geen garantie op een parkeerplaats dicht bij de ingang.

Wel een rolstoel kunnen lenen bij Medipoint, maar niet voor één dag.

Dan leen ik hem toch voor twee weken.

• #151.925
Is dat voor of na de Fabeltjeskrant ?
Je bedoeld het log van k82? 😜 die is zojuist begonnen zag ik

Read Harley Quinn GIF

• #151.926
Wel een rolstoel kunnen reserveren voor morgen bij de Efteling, maar geen garantie op een parkeerplaats dicht bij de ingang.

Ze zijn aan de dichtsbijzijnde parking aan het werk en is afgesloten. Je moet je auto echt helemaal achterop parkeren. Was meer als 5 minuten lopen( voor de zomervakantie, hoe het nu is weet ik niet.) Dus zou hem idd maar bij je hebben, de rolstoel.

• #151.928
Haha sensitive of niet 😁 wordt gewoon duizelig van de laatste pagina's dus ideaal voor het slapen gaan 😊

• Haha
Waarderingen: K82
  • #151.930
Ze zijn aan de dichtsbijzijnde parking aan het werk en is afgesloten. Je moet je auto echt helemaal achterop parkeren. Was meer als 5 minuten lopen( voor de zomervakantie, hoe het nu is weet ik niet.) Dus zou hem idd maar bij je hebben, de rolstoel.
Gisteren bij Blijdorp mochten we op een invalide plek parkeren, maar 5m verder was was een gewone plek, dus gewoon daar neergezet.

• #151.931

dit is nou op en top steks troubleshoot 101 ...gewoon 2 weken geen schele zeik.

• #151.933
en advocado uit de vriezer is een grote teleurstelling. Niet mijn dag dit 😑
Je moet die zodanig pimpen dat je ze in het Tinder topic kan zetten. Gesneden tomaatjes en ajuin eronder, beetje look, peper en zout. Evt een scheutje azijn of kneepje citroen. Puur is het idd niet het geweldigste.

• #151.934
Dopje kwijt van het flesje voor psylliumvezels dus met mijn handje erop moeten schudden (niet handig). Telefoontje waardoor ik 30 minuten eerder met werken moest beginnen dan ik had gepland, sleutels vergeten dus met een hoge ladder naar slaapkamer raam geklommen en avocado uit de vriezer is een grote teleurstelling. Niet mijn dag dit 😑
1724081940540.png

Advocato :p

• #151.935
Dopje kwijt van het flesje voor psylliumvezels dus met mijn handje erop moeten schudden (niet handig). Telefoontje waardoor ik 30 minuten eerder met werken moest beginnen dan ik had gepland, sleutels vergeten dus met een hoge ladder naar slaapkamer raam geklommen en advocado uit de vriezer is een grote teleurstelling. Niet mijn dag dit 😑
Morgen kan alleen maar beter worden 🤗

• #151.936

Was twee weken het minimum?

• #151.937
Je moet die zodanig pimpen dat je ze in het Tinder topic kan zetten. Gesneden tomaatjes en ajuin eronder, beetje look, peper en zout. Evt een scheutje azijn of kneepje citroen. Puur is het idd niet het geweldigste.
Wat is ajuin? 😁 vries lijkt echt niet op de romige smaak van verse dus of slikken of de keuze voor vers en die lekkerheid uitlepelen en afwegen.

• #151.938
Wat is ajuin? 😁 vries lijkt echt niet op de romige smaak van verse dus of slikken of de keuze voor vers en die lekkerheid uitlepelen en afwegen.
Da’s Belgisch voor ui. In dat geval zou ik lekker gaan voor de verse en andere dingen slikken.

• #151.939
Da’s Belgisch voor ui. In dat geval zou ik lekker gaan voor de verse en andere dingen slikken.
Dacht al dat het een typfout was 🤣 ja gaat mijn voorkeur ook echt naar uit ondanks dat dit veel makkelijker is. Moet al genoeg in mijn leven slikken dus dit hoef ik inderdaad niet te pikken 💪

Terug
Naar boven