XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.961
Goh valt te zien hoe je het zelf bekijkt natuurlijk, voor hetzelfde komt hij er door dankzij uw moeite maar is hij nog 45 jaar als plantje op deze aarde aanwezig. Daar zou ik het mss nog moeilijker mee hebben denk ik
Ik geloof niet dat dat echt een heel veel voorkomend iets is, ik ga niet een reanimatie niet uitvoeren alleen omdat hersenschade een mogelijke uitkomst is.

Ik kan helpen, dus doe ik dat.

• #151.962
Delen de mensen die jou lief hebben, die mening ook?
Dat hoop ik wel ja, zoals ik zei, valt te zien hoe je het zelf bekijkt. Als er dan al mensen zijn op dat moment die mij lief hebben, net omdat ze dat doen weten ze wel wat mijn mening is daarin.

• #151.963
Ik geloof niet dat dat echt een heel veel voorkomend iets is, ik ga niet een reanimatie niet uitvoeren alleen omdat hersenschade een mogelijke uitkomst is.

Ik kan helpen, dus doe ik dat.
Ja 100/100 gelijk heb je. Ik zei ook niet dat het standaard is dat men er slecht uitkomt

• #151.964
Dat hoop ik wel ja, zoals ik zei, valt te zien hoe je het zelf bekijkt. Als er dan al mensen zijn op dat moment die mij lief hebben, net omdat ze dat doen weten ze wel wat mijn mening is daarin.
Dus omdat je denkt dat je het daar moeilijker mee zou hebben, wil jij je dierbaren de kans ontnemen om rustig afscheid te nemen? En dat voor iets waarvan de kans sowieso klein is dat het je overkomt. Bijzonder.

• #151.967
Gelukkig nog maar een km of 7 onderweg.

IMG_4801.jpeg

• #151.976
HIj zal idd zelf zn stopwatch indrukken als die neervalt🫠

Zei ik dat? Ik dacht dat je mij zou negeren? Ik had het niet eens tegen jou.

Als hij zich druk maakt over hersenschade bij reanimatie dan moet hij wel van tevoren weten hoe lang iemand al zonder reanimatie een hartstilstand heeft.
Met andere woorden; dat kan hij niet weten tenzij hij het zag, 5-6 minuten niks deed en dan pas reanimatie begint.

Jouw opmerking bevestigd dus mijn punt.

Terug
Naar boven