MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.981
Nog niet echt m'n dag verpest, maar wat niet is kan nog komen 😅

Ik vond het vanochtend een goed idee om eens de huisvrouw uit te hangen (hulde aan iedereen, m/v, die dit goed beheerst, ik bak er niks van...)

Sopje gemaakt in de emmer om het eea af te nemen, maar water was nog wat koud, dus door de wc gespoeld. Toen nieuw water in de emmer gedaan EN TOEN BEDACHT IK ME ik had toch ook een doekje in de emmer gedaan... vaatdoekje is meegespoeld door de wc.... hoop dus niet dat hij ergens halverwege klem zit en de boel straks verstopt is....

• #151.982

Ik vond het vanochtend een goed idee om eens de huisvrouw uit te hangen (hulde aan iedereen, m/v, die dit goed beheerst, ik bak er niks van...)

Sopje gemaakt in de emmer om het eea af te nemen, maar water was nog wat koud, dus door de wc gespoeld. Toen nieuw water in de emmer gedaan EN TOEN BEDACHT IK ME ik had toch ook een doekje in de emmer gedaan... vaatdoekje is meegespoeld door de wc.... hoop dus niet dat hij ergens halverwege klem zit en de boel straks verstopt is....
Waar zat jij met je koppie dan? :D

• #151.984
Haha ja geen idee dus...
Ik had wel dat liedje Feliz Navidad in m'n hoofd :dunno:
Oke oke..
Ik snap dat de tijd vliegt enzo en dat het zo'n 10 graden kouder is dan vlede week, maarrrr...
OM NU AL KERSTNUMMERS TE GAAN ZINGEN!!
The Office No GIF

• #151.985
Top!
Nu heb ik kerstnummers in mijn hoofd....
Will Ferrell Christmas GIF

• #151.986

Wie doet dat dan normaal gesproken bij jou thuis?

• #151.989
Top!
Nu heb ik kerstnummers in mijn hoofd....
Will Ferrell Christmas GIF
toen ik vanochtend wakker werd...dacht ik wel aan mijne heerlijke warme sokken...want vond het koud, niet aangedaan. Maar dat is wel lekker aan de winter, dikke dekbedden, dikke vest en heerlijke super warme sokken aan...het knusse gedoe , toch?

• #151.990
toen ik vanochtend wakker werd...dacht ik wel aan mijne heerlijke warme sokken...want vond het koud, niet aangedaan. Maar dat is wel lekker aan de winter, dikke dekbedden, dikke vest en heerlijke super warme sokken aan...het knusse gedoe , toch?
Kleine kans dat ik dan bij jou onder de dekens kruip 😘

• #151.991
Opzich wel.
Maar eerlijk gezegd heb ik al heel lang dat echte winter kerst gevoel niet met gehad de afgelopen jaren.
De vrieskou in je snuit zodra je een stap naar buiten zet.
De wereld bedekt met witte sneeuw tijdens de kerstdagen.
Die aparte geur die rond die tijd in de lucht hangt...

• #151.992
Omdat het altijd regent en wanneer ik de winter zat ben (feb) dan pas komt natte sneeuw, vieze drab overal... pekel die m'n laarsjes verzieken.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #151.993
Vroeger was alles beter, elke winter pak sneeuw en schaatsen

• #151.994

Ja prachtig. Om 16 uur donker, gasrekening waar je u tegen zegt, geen blad aan de bomen, auto continu smerig door die drek op de weg, continu een jas aan of mee moeten en paraplu in de auto hebben, tuin 1 dode ellende met groene aanslag, moeilijk uit bed komen omdat het buiten de dekens koud is en allemaal weer wit en bye bye tan 👌

Nope sorry ben een zomermens 😎

• #151.995
Ja prachtig. Om 16 uur donker, gasrekening waar je u tegen zegt, geen blad aan de bomen, auto continu smerig door die drek op de weg, continu een jas aan of mee moeten en paraplu in de auto hebben, tuin 1 dode ellende met groene aanslag, moeilijk uit bed komen omdat het buiten de dekens koud is en allemaal weer wit en bye bye tan 👌

Nope sorry ben een zomermens 😎
Man zoeken met gloeistaaf…😂

Terug
Naar boven