- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Zover gaat ie er meestal toch niet in dat dat een probleem wordt?Met een rare krul aan het eind, weet niet of dat wat is 🤣

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zover gaat ie er meestal toch niet in dat dat een probleem wordt?Met een rare krul aan het eind, weet niet of dat wat is 🤣

Kan die gekke plekkjes mee rakenMet een rare krul aan het eind, weet niet of dat wat is 🤣
She’s back.
Bedankt voor de waarschuwing
MIj stuurt ze ook om de haverklap snerende karma...
Fixxed
Nu niet meer denk ik.MIj stuurt ze ook om de haverklap snerende karma...
Dankjewel, Steks! Het heeft lang genoeg geduurd.
Daar trek jij je toch niets van aan, met je bosbessen 🤣
Past je matras nog wel bij je huidige gewicht?Verkeerde houding geslapen en zon hoerige onderrug pijntje al 2 dagen. Lijkt net alsof ik heb lopen DLen als de gemiddelde dbber 1 rep max.
Hij ligt over dwars
Mij ook. Deze week nog. Nul karmapunten geven, met een heel jankverhaal erbij. Maar ik ben dus niet de enige. Zou dit de spreekwoordelijke druppel zijn geweest voor de mods om haar een ban te geven?MIj stuurt ze ook om de haverklap snerende karma...
Hebben een degelijk bed/matras aangezien slaap heilig is en we hier niet op willen bezuinigen. Vandaar een persoonlijk matras gepakt. Moet net zoals een vrouw die zwanger is met een zwangerschapkussen slapen tussen de benen dat ik op me zijkant blijf en niet op me rug of buik ga slapen, want dan begint de ellende.
Dat je een goed matras hebt, geloof ik direct. Ik weet niet wat je destijds woog, maar als jij 20kg bent aangekomen, kan het zijn dat er een heel ander matras bij jouw gewicht past.Hebben een degelijk bed/matras aangezien slaap heilig is en we hier niet op willen bezuinigen. Vandaar een persoonlijk matras gepakt. Moet net zoals een vrouw die zwanger is met een zwangerschapkussen slapen tussen de benen dat ik op me zijkant blijf en niet op me rug of buik ga slapen, want dan begint de ellende.
Ik mocht niet discussiëren in andere topics met haar, want dat was topic vervuiling vertelde via karma. Nog nooit zo iets omgekeerds gehoord 🤣🤣🤣Mij ook. Deze week nog. Nul karmapunten geven, met een heel jankverhaal erbij. Maar ik ben dus niet de enige. Zou dit de spreekwoordelijke druppel zijn geweest voor de mods om haar een ban te geven?
Ben inmiddels wel wat ronder geworden, maar weet niet of het door het matras komt aangezien we het matras kunnen omdraaien zodat je een hardere/zachtere hebt net wat je gekozen hebt en houd zelf wel van een stevig matras niet een wolk waarop je slaapt. Weet niet hoe secuur dit aankomt, anders zou elke serieuze bber 2 matrassen moeten hebben bulk/cut aangezien 20kg prep/eind bulk vrij realistisch is.Dat je een goed matras hebt, geloof ik direct. Ik weet niet wat je destijds woog, maar als jij 20kg bent aangekomen, kan het zijn dat er een heel ander matras bij jouw gewicht past.
......bravo six going dark .