XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.081
De hele tijd aan de kant moeten bij toeristisch fietsen met moeder de vrouw omdat zowat alle e-bikers topsnelheid rijden. Ik rij met mijn motor toch ook niet overal 250.

Vorig jaar zijn er een paar e-bikers gestorven toen ze veel te snel de bocht namen, en ze reden tegen andere fietsers aan.

• #152.082
En gaan bijna elke dag E-bikers dood.

• #152.084
Zolang het maar de e-bikers of fat-bikers zelf zijn en niet de mensen die ze met hun bizarre rijgedrag terroriseren.
Vallen me een paar dingen op aan die (fucking) fat-bikers
  • Het ziet er niet uit
  • Zitten alleen maar gasten op
  • Ze zijn gevaarlijk
  • En als je er een volwassen vent op ziet... Nah oke dan lig ik dubbel (van een pipo ben je dan joh) :lol:

• #152.085
De hele tijd aan de kant moeten bij toeristisch fietsen met moeder de vrouw omdat zowat alle e-bikers topsnelheid rijden. Ik rij met mijn motor toch ook niet overal 250.
e-bikers van jouw leeftijd rijden sowieso niet full power. Denk dat je die speed-pedelacs bedoelt, die gaan 45km/u.
e-bike kan normaal gesproken 25km/u, en maar weinig die met de wind mee zelf doortrappen om harder te gaan.(buitenom opgevoerde) Meeste die harder gaan zijn mensen die ermee naar hun werk gaan, niet dagjesmensen (toeristische fietsroute)

• #152.086
Vrachtwagens die maar liefst 6 andere vrachtwagens inhalen op een 2 baans snelweg terwijl ze misschien 2 km/h harder rijden dan de rechts rijdende vrachtwagens :headbang:

• #152.087
  • #152.091
  • #152.095
  • #152.096
Zie vaak zand en container transporters die eerder voorrang nemen, of rijders uit buitenland (op de snelweg)
Komt op mij over of ze meer tijdsdruk hebben
Nee dat doen ze omdat ze anders morgen nog staan te wachten omdat niemand ze ertussen laat. De automobilisten zijn de haasters

• #152.097
  • #152.098
Wij betalen hier in NL zo vies veel belasting (inclusief wegenbelasting), de overheid kan best de infrastructuur aanpassen door aparte 2 baans snelwegen voor vrachtvervoer aan te leggen, direct naast de autosnelweg maar wel afgescheiden van elkaar. Nu worden wegen namelijk in zijn geheel verbreed met extra rijstroken, kans op ongelukken is dan groter en de impact van een ongeluk dan dus ook.

Zou zeker voor een betere doorstroming zorgen voor auto en vrachtverkeer, minder irritatie, minder ongelukken (omdat automobilisten ook wel eens vrachtwagens rechts gaan inhalen.

Op deze manier hoeft Jan de automan zich niet meer te irriteren aan onze hard werkende vrachtwagen chauffeurs die alle producten brengen waar ze moeten zijn.

• #152.099
Vorig jaar een van de mooiste wandeling ooit, door een gebied wat toen duidelijk nog herstellende was van een bosbrand in 2010.

Staat nu al 2 weken weer volledig in de brand.

:(

Geen shoutout naar de fucking suicidale mensen die daar nu alsnog lopen.

Hoe het was en de restanten van de bosbrand die toen duidelijk nog te zien waren.

20230720_090552.jpg

20230720_080854.jpg

Screenshot_20240826_103715_Gallery.jpg

• Heart
Waarderingen: K82
  • #152.100
Terug
Naar boven