Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.101
Wij betalen hier in NL zo vies veel belasting (inclusief wegenbelasting), de overheid kan best de infrastructuur aanpassen door aparte 2 baans snelwegen voor vrachtvervoer aan te leggen, direct naast de autosnelweg maar wel afgescheiden van elkaar. Nu worden wegen namelijk in zijn geheel verbreed met extra rijstroken, kans op ongelukken is dan groter en de impact van een ongeluk dan dus ook.

Zou zeker voor een betere doorstroming zorgen voor auto en vrachtverkeer, minder irritatie, minder ongelukken (omdat automobilisten ook wel eens vrachtwagens rechts gaan inhalen.

Op deze manier hoeft Jan de automan zich niet meer te irriteren aan onze hard werkende vrachtwagen chauffeurs die alle producten brengen waar ze moeten zijn.
Hoe zie je dat voor je met afslagen, opritten e.d. en hoe wil je dit handhaven ingeval van files?

• #152.103
Een volledige extra weg aanleggen? Even los van de debiele kosten die daar bij zouden komen, we hebben in NL een chronisch tekort aan ruimte en je wilt even elke snelweg verdubbelen :roflol:

Inhalende vrachtwagens zijn kut, maar automobilisten houden vaak ook te weinig rekening met het vrachtverkeer. Zo vaak zie ik ze geen ruimte geven, vlak er voor nog even invoegen, ect.

• #152.104
Een volledige extra weg aanleggen? Even los van de debiele kosten die daar bij zouden komen, we hebben in NL een chronisch tekort aan ruimte en je wilt even elke snelweg verdubbelen :roflol:

Inhalende vrachtwagens zijn kut, maar automobilisten houden vaak ook te weinig rekening met het vrachtverkeer. Zo vaak zie ik ze geen ruimte geven, vlak er voor nog even invoegen, ect.
Hoe moet je anders invoegen dan? Niet iedereen kent elke weg hè.

• #152.105
Vrachtwagens horen gewoon rechts in treintje te rijden. er komen ook op steeds meer stukken een inhaalverbod
nee. Wij mogen net zoveel van de linkerbaan gebruik maken als jij als er geen verbod is. Dat jij dat niet leuk vindt is wat anders. Maar zo lang de regels het toelaten hebben wij net zoveel rechten als een personenauto.

• #152.106
Hoe moet je anders invoegen dan? Niet iedereen kent elke weg hè.
Met voldoende snelheid en ruimte.

In NL zijn de in en uitvoegstroken echt enorm, met een beetje verkeersinzicht kan je dat nagenoeg altijd zonder hinder.

Zelfs met mijn volgeladen Kia met 82PK lukt dat nog.

• #152.110
Zolang je overal maar 100km/u mag valt dat reuze mee.

En dat komende van iemand die van doorrijden houdt.

Ik heb echt achter vrachtwagens gezeten die minstens een minuut deden over inhalen.

Laastst was het zo erg dat ik uiteindelijk ben ik voor mijn eigen veiligheid er via de vluchtstrook omheen gegaan ben omdat ik 0.0 zicht voor me had en 3 auto's in mijn reet had zitten.

• #152.111
Ik heb echt achter vrachtwagens gezeten die minstens een minuut deden over inhalen.

Laastst was het zo erg dat ik uiteindelijk ben ik voor mijn eigen veiligheid er via de vluchtstrook omheen gegaan ben omdat ik 0.0 zicht voor me had en 3 auto's in mijn reet had zitten.
Ja op de motor snap ik dat wel. Zou je ook tussendoor kunnen gaan. 😋

• #152.114
Dan.ben je nog hinderlijker en daar wek je meer ergenis mee op als die chauffeur hoor. Rare actie voor zoiets.

Maar jij beredeneert dingen wel vaker op een aparte manier.

• #152.116
Dan is over de vluchtstrook gaan nog dommer met al dat vuil en voorwerpen en evt mensen die er met pech kunnen staan. Over de boetes en artikel 5 nog niet gesproken.

Wuif gewoo neven met je hand naar de automobilist achter je dat ie wat afstand moet houden. Dat is vaak genoeg.

• #152.117
Dat is echt extreem lang en is gewoon hinder.

Misschien voelt dat niet zo als jij 8 uur te gaan hebt, vrij zicht voor je hebt, toch niet harder kan en betaald krijgt.

Het is even anders voor de persoon er achter die nu ineens 20-30kmh langzamer moet rijden, geen zicht meer heeft, ergens naar toe onderweg is en nog meer verkeer in zijn reet krijgt door de ophoping van al het verkeer dat af moet remmen.

• #152.118
Dan is over de vluchtstrook gaan.nog dommer met al dat vuil en evt mensen die er met pech kunnen staan. Over de boetes en artikel 5 nog niet gesproken.
Hoe is het dommer om vrije weg met zicht en ruimte te nemen dan jezelf ingeboxt over te laten aan het lot dat volledig bepaald wordt door het rijgedrag en inzicht van bestuurders die zelf niks voelen van een aanrijding die levensbeeindigend voor jou kan zijn?

Die artikel 5 gaat niet op, want het gevaar of hinder is er niet. Overigens wel van de vrachtwagen, alleen die is binnen de regels.

• #152.119
Dat is echt extreem lang en is gewoon hinder.

Misschien voelt dat niet zo als jij 8 uur te gaan hebt, vrij zicht voor je hebt, toch niet harder kan en betaald krijgt.

Het is even anders voor de persoon er achter die nu ineens 20-30kmh langzamer moet rijden, geen zicht meer heeft, ergens naar toe onderweg is en nog meer verkeer in zijn reet krijgt door de ophoping van al het verkeer dat af moet remmen.
Als je zo beredeneert vraag ik mij af of jij wel bekwaam bent om motor te rijden. De agent die jou aan zou houden zou zomaar eens dezelfde vraag kunnen hebben als jij over de vluchtstrook gaat.

Ik zit er soms 5 minuten op de linkerbaan. Gewoon geduld hebben.

• #152.120
Als je zo beredeneert vraag ik mij af of jij wel bekwaam bent om motor te rijden. De agent die jou aan zou houden zou zomaar eens dezelfde vraag kunnen hebben.

Ik zit er soms 5 minuten op de linkerbaan. Gewoon geduld hebben.
Daar zou een agent je terecht van de weg trekken voor moeten trekken.

Ik durf die vraag ook wel naar jou te verleggen, jij klinkt alsof je gewoon zwart wit te regels volgt zonder enig inzicht.

Terug
Naar boven