- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Je auto is weg? De boot gemist?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je auto is weg? De boot gemist?
De larven zijn een belangrijke voedingsbron in zoetwater.Even een serieuze vraag.
Wat in godsnaam heeft een mug voor een doel op deze aarde?
(behalve dan dat je er dinobloed meer dan 65 miljoen jaar in kan bewaren)
Andere halve week mijn hele huis van top tot teen geschilderd.
Zie ik net zo'n zoemer hier op zo'n net muurtje zitten.
Ik vergeet even het zondag is en ik mep hem dood.
Denk je dan?
Schijnt die wanna be vampier mij dus net gezogen te hebben.
PATS! Bloedvlek op de muur!

Teveel koffie gehad

Daar heb ik toch niks mee temaken maat !De larven zijn een belangrijke voedingsbron in zoetwater.![]()
Het bestuiven van allerlei planten.Even een serieuze vraag.
Wat in godsnaam heeft een mug voor een doel op deze aarde?
(behalve dan dat je er dinobloed meer dan 65 miljoen jaar in kan bewaren)
Andere halve week mijn hele huis van top tot teen geschilderd.
Zie ik net zo'n zoemer hier op zo'n net muurtje zitten.
Ik vergeet even het zondag is en ik mep hem dood.
Denk je dan?
Schijnt die wanna be vampier mij dus net gezogen te hebben.
PATS! Bloedvlek op de muur!
Ik hou niet van planten...
Je bent er anders best wel afhangkelijk van voor zegmaar 2 van de 3 dingen die je nodig hebt om te leven.
Bomen!Je bent er anders best wel afhangkelijk van voor zegmaar 2 van de 3 dingen die je nodig hebt om te leven.
Je eten komt voornamelijk van planten niet bomen

Dan hoef ik er nog niet van te houden
Profiteer dan ook niet van ze. Ga op hongerstaking en o ja, hou je adem in.
Ik zei dat ik niet van planten hou.. Niet dat ik ze haat.Profiteer dan ook niet van ze. Ga op hongerstaking en o ja, hou je adem in.
Muggen zijn actief vanaf de schemer, komen af op CO2 (uitademen) en hebben een hekel aan wind (ventilator).Profiteer dan ook niet van ze. Ga op hongerstaking en o ja, hou je adem in.
Ik heb ze graag in huis. Dan vang ik ze en geef ik ze aan mn vleesetende plank. Muggen vang je een stuk makkelijk er als vliegen en ze is er gek op.Muggen zijn actief vanaf de schemer, komen af op CO2 (uitademen) en hebben een hekel aan wind (ventilator).
Maar is dit één plant met meerdere "bekken"? Echt bizarre wezentjes dit man.Ik heb ze graag in huis. Dan vang ik ze en geef ik ze aan mn vleesetende plank. Muggen vang je een stuk makkelijk er als vliegen en ze is er gek op.![]()
![]()
Ze heeft als wat maaltjes op deze week! Getuige de leeggezogen lijkjes van die zoemende duiveltjes
Ik denk dat ze @Kathlinoo heet.Maar is dit één plant met meerdere "bekken"? Echt bizarre wezentjes dit man.
Heb je "haar" ook een naam gegeven?

Maar is dit één plant met meerdere "bekken"? Echt bizarre wezentjes dit man.
Heb je "haar" ook een naam gegeven?
Had em al een keer geplaatst maar wel leuk voor jouw beeldvorming. Idd zijn allemaal "bekken". Zitten een aantal zenuwharen in. Worden die een aantal keer binnen 20 seconden aangeraakt dan klapt hij dicht.