ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.375
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Vandaar dat ik steeds dezelde bezorger krijgt met een smile van oor tot oor aan mijn deur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat ik steeds dezelde bezorger krijgt met een smile van oor tot oor aan mijn deur.
Automobilistje peaten?

Vooral die bmw motorrijders!
Hebben sinds dit jaar een nieuw teneu. Alleen is de stof haast 3 keer zo dik dus ga al hartstikke dood als het buiten 18-20 graden is. Laat staan in machinekamers hier waar het zo tegen of over de 40 loopt.Heerlijk werken zo. Kom op allerlei plekjes en ben veel buiten rond de auto bezig. Denk dat het 50/50 is. Nou dan is het net een verkapte vakantie voor mij hoor. Heb een lekkere dreunstereo in deze auto gezet , raampjes open en lekker rondtoeren. Echt heeer-lijk❤️
Als medaillons bereiden.Nieuwe batterij bleek niet de oplossing voor m'n kernthermometer terwijl ik op het punt stond met de varkenshaas (jawel, "culinair") te beginnen.
Dank voor de tip.
Geen trek in bbq?Brand op het schip tijdens de pauze. Nou is mijn eten koud god***domme.
Ik lust geen verbrande dieselgenerator. En als je daar iets boven roostert zit je direct vol met kanker als je het op eet.
Nu je het zegt best wel.
Ja maar dit vond ik niet leuk, bah wat warm dat pak.Brand op het schip tijdens de pauze. Nou is mijn eten koud god***domme.
Had je maar een vak moeten leren. Zat je nu lekker met een airco aan op kantoorJa maar dit vond ik niet leuk, bah wat warm dat pak.

Scheelde niet veel 😋
Kon je niet je eten meenemen naar de brand?Brand op het schip tijdens de pauze. Nou is mijn eten koud god***domme.

Hij stond waarschijnlijk aan brandboord.

Ach, hij heeft voor hetere vuren gestaan!