ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hij heeft met jou gedate?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft met jou gedate?

Ja monteur is geen vak moet maar zon niks zeggend HBO papiertje zien te versieren.Had je maar een vak moeten leren. Zat je nu lekker met een airco aan op kantoor![]()
Die was al weer uit helaas. En mijn eten op.Kon je niet je eten meenemen naar de brand?
Dan was je eten niet koud geweest![]()
Ik ben geabonneerd op HBO 😌Ja monteur is geen vak moet maar zon niks zeggend HBO papiertje zien te versieren.
Dat durf ik niet. Had begrepen dat ze allerlij eng wapentuig op zolder heeft.
Ja zo is ze.Dat durf ik niet. Had begrepen dat ze allerlij eng wapentuig op zolder heeft.
Noem je mij zo heet?

Alles wat nog warm is is heet voor hem.

@ThaWasteland, pik je dat?
Lastige vraag slaan we over.
Ik heb meer van de GoTan sweetchilie
Ag ik weet wie het zegt.
Dagje tenue 6?Ik heb dan toch liever dat pak van gisteren aan. Lekker 2 uur dom voor je uit kijken.
Ja, commando overdracht. Zo'n lekker kont verhaal aanhoren en hopen dat ze het kort houden(doen ze natuurlijk nooit).
Whahaha. Ach het is ook weer zo voorbij.Ja, commando overdracht. Zo'n lekker kont verhaal aanhoren en hopen dat ze het kort houden(doen ze natuurlijk nooit).
je hebt je toch helemaal lam gezopen op de afscheidsreceptie?Ja, commando overdracht. Zo'n lekker kont verhaal aanhoren en hopen dat ze het kort houden(doen ze natuurlijk nooit).

Mensen ik zal het kort proberen te houden. 2 uur later heeft die man zijn kaken nogsteeds los van elkaar.Whahaha. Ach het is ook weer zo voorbij.
Ik sta vaak bij de vijfsprong in de stad. Woon erachter.
alsof ik mn zeep heb laten vallen in een Peruaanse gevangenis.