Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Die word dus meestal niet van tevoren gehouden he. Goeiemorgen.je hebt je toch helemaal lam gezopen op de afscheidsreceptie?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die word dus meestal niet van tevoren gehouden he. Goeiemorgen.je hebt je toch helemaal lam gezopen op de afscheidsreceptie?![]()
Zulke figuren horen zichzelf graag praten 🤣Mensen ik zal het kort proberen te houden. 2 uur later heeft die man zijn kaken nogsteeds los van elkaar.
Nee het valt een beetje op als ik met een hand aan de vangrail naar huis rij straks.
klinkt als een obsessie/depressieOok een mooie dit...
Ik heb zo'n Taninta weegschaal en daar weeg ik me elke dag op.
Ik word wakker, ga de naar de wc, doe me lenzen, poets me tanden en ik ga op dat ding staan.
En op het einde van de week neem ik dan van mijn gewicht en vet% het gemiddelde van (om het zo een beetje allemaal in de gaten te houden)
KOMT DIE!
Gisteren woog ik volgende dat ding 82,4 KG en 12% vet.
Vandaag woog ik 82,1 KG en 13,6%
Ik kap er mee.
Ik ga in een hoekje zitten huilen....

Yep

ik ga wel dammen ofzo
tijjd voor een bakkie en...........bijna weekend!!

Ik hoor in mijn omgeving dat de BasicFits hier in Almelo en omstreken altijd teringdruk zijn, is dat bij jou ook zo?
Ik las deze knallen ff heel verkeerd

Kut vrachtwagens.
Ja deze varen steeds links.
Ja, sommige bruggen gaan open.
Zit wel constant een kut bmw motorrijder te seinen, en een gast die met mij in discussie wil, denk @Steks . Maar ik remde een keer goed en zie ze nu niet meer🤷♂️
Goed bezig! Dat zal ze leren!