Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.321
Ben ik hardleers? Of die anderen?
20240830_145814.jpg
Die anderen, altijd die anderen

• #152.322
Die anderen, altijd die anderen

Er is altijd baas boven baas zie je wel.
Hij hielp mij het verkeer op te houden op rechts zodat ik in kon halen. Daarna ga ik naar rechts en hou ik in, zodat hij weer voor mij kon. Echte gentlemens. En die automobilisten , tja wat kan je ervan zeggen
20240830_150432.jpg

• #152.324
Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.

• #152.325
Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
Waar was je! Even niet gezien 😊

Ga je toch als passant naar een andere huisarts?

• #152.326
En het komt niet in jou op om dan voor paar tientjes een commerciële test te doen?

Bovenstaande klachten als erkend online dokter geef ik je tot zondag voor je het loodje legt.

• #152.327
Teveel pep is mijn diagnose

• #152.328

Zou het niet aan de gear liggen die je gebruikt? Je kuurt toch sinds kort aangezien je in het echt of nep topic postte.

• #152.333
Soa opgelopen van Svetlana in Bulgarije misschien?

• #152.335
Welke ondersteunende middelen gebruik je voor je cut?

Het is vrijdag en met dit soort posts begin ik te vermoeden dat ie een lange nacht tegemoet gaat. Maar kan er ook naast zitten. Is m'n spidey sense. Maar ben er al even uit dus mss laat die het afweten nu😂

• #152.336
Het is vrijdag en met dit soort posts begin ik te vermoeden dat ie een lange nacht tegemoet gaat. Maar kan er ook naast zitten. Is m'n spidey sense. Maar ben er al even uit dus mss laat die het afweten nu😂
In die omgeving liften ze nog wel veel, zit die al bij je in de wagen?

• #152.339
Waarom wil je huisarts niet testen?

Terug
Naar boven