- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Die anderen, altijd die anderen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die anderen, altijd die anderen
Ga stuk
Waar was je! Even niet gezien 😊Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
En het komt niet in jou op om dan voor paar tientjes een commerciële test te doen?Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
Teveel pep is mijn diagnoseIk verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
Nee ik kuur niet.Zou het niet aan de gear liggen die je gebruikt? Je kuurt toch sinds kort aangezien je in het echt of nep topic postte.
Oke waarom heb je dan anavar en HCG gekocht . Je staat met een pilletje in je hand in het echt of nep sectie...
Voor een test e cycle na een cut. Die cut gaat wel Lekker zo
Voor een test e cycle na een cut. Die cut gaat wel Lekker zo
Welke ondersteunende middelen gebruik je voor je cut?Voor een test e cycle na een cut. Die cut gaat wel Lekker zo
Welke ondersteunende middelen gebruik je voor je cut?
In die omgeving liften ze nog wel veel, zit die al bij je in de wagen?Het is vrijdag en met dit soort posts begin ik te vermoeden dat ie een lange nacht tegemoet gaat. Maar kan er ook naast zitten. Is m'n spidey sense. Maar ben er al even uit dus mss laat die het afweten nu😂
In die omgeving liften ze nog wel veel, zit die al bij je in de wagen?
Haal toch altijd rechts in over vluchtstrook! Vrachtwagens toeteren altijd vriendelijk ✌🏻En je weet ik hou van tuuteren ✌🏻
Waarom wil je huisarts niet testen?Ik verlies heel snel gewicht ! Overmatig zweten, Continu water moeten drinken nerveus en rusteloos. Hartkloppingen Insomnia, bijna flauwvallen etc. en mijn huisarts wilt niet testen op mijn vermoeden van een te snel werkende schildklier.
Is vroeger gepest op de soos denk ik. Deze gast wuift alles weg onder de noemer zit tussen je oren.