Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Vandaag al 2 keer voorbij de volvo dealer geredenš¤”
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag al 2 keer voorbij de volvo dealer geredenš¤”
Ouwe vreemdgangerVandaag al 2 keer voorbij de volvo dealer geredenš¤”
Je weet wat ik bedoel. Scania -> VolvoWe leven enkelt nog samen, de passie is voorbij. Pis straks nog een keer tegen der aan en dan moet ze maar kijken wat ze doetš
Ik snap het wel!Laatste middagdutje.
5 jaar lang dagelijks 10 tot 12 uur samen geweest.
We hebben lief en leed gedeeld. Samen gelachen en gehuild. Altijd stond ze klaar voor een diep gesprek. Soms was ze wat eigenwijs. Maar we kwamen er altijd samen uitā¤ļøā¤ļøā¤ļø. Na vandaag ga ik je toch echt verlaten. Je mag nu een afrikaanse man gaan behagen, ik laat je los...![]()
Mn vrouw zei dat ik.gek was( stuurde dit vanochtend naar der š¤£)
Ben al bezig met mijn 11de auto, mis alleen de gene hiervoor soms.Ik snap het wel!
Mijn eerste auto was een Suzuki Alto uit 1994. (Auto was 14 jaar toen ik hem kocht voor 1500,-)
Uiteindelijk ingeruild voor een andere (nadat ik hem 3 jaar had gehad) maar deed toch wel een beetje zeer... ding heeft me overal heen gebracht...
Ik mān eerste šBen al bezig met mijn 11de auto, mis alleen de gene hiervoor soms.
Dit klote hok mis ik soms wel. Dit ding heeft me echt een kapitaal gekost.Ik mān eerste š
![]()
Zijn die onderste lampen voor de sier of kunnen die echt aan?
Ben al bezig met mijn 11de auto, mis alleen de gene hiervoor soms.
Auto's waren ooit mijn hobby, toen monteur geworden en ja de bakker zijn kinderen eten altijd oud brood. Kan na november een auto gaan kopen die ik wel echt wil en dingen mee wil doen maar voor nu is er geen lol meer in.Een truck moeten afstaan voor een nieuwe is voor een trucker wel een ding. Het is dan ook een way of life. Zie mn werk.ook niet als werk noch als hobby. Het is wie ik ben. Ik zat vroeger met 1 jaar in de maxi cosi naast mn pa. Zomervakanties ging ik altijd 3 weken aan een stuk mee naar het Oostblok of zuid europa. Kwartje in de kpn telefooncel om moeders te bellen. Ik.met het stratenboek in mn hand navigeren terwijl pa reedt. Shaggies draaien als hij het druk had met schakelen. Ja dat zijn mooie herinneringen.
Het verdiend tegenwoordig ook nog een beste boterham , ik zal rijden tot het einde van mn dagenā¤ļø
Maar kunnen die lampen ook aan?Dit klote hok mis ik soms wel. Dit ding heeft me echt een kapitaal gekost.
Niet meer je drinkt er onderhand je cola uit gok ik.
PrimaNiet meer je drinkt er onderhand je cola uit gok ik.
Kunnen aan ja is je mist verlichting. Je lichtknopje links van je stuur naar buiten trekken gaan ze aan.Ik mān eerste š
![]()
Zijn die onderste lampen voor de sier of kunnen die echt aan?
Maar met mistlamp mag je niet rijden zonder mist toch?Kunnen aan ja is je mist verlichting. Je lichtknopje links van je stuur naar buiten trekken gaan ze aan.
Nee klopt maar word nagenoeg niet op gehandhaaft behalve bij die verturkte golfjes met scheet pijpen.Maar met mistlamp mag je niet rijden zonder mist toch?
Heb ik niet.Nee klopt maar word nagenoeg niet op gehandhaaft behalve bij die verturkte golfjes met scheet pijpen.
Gaat trouwens in twee klikjes eerst is je mistlicht voor ,tweede klik dus helemaal uit is ook je achter mistverlichting er bij aan.Maar met mistlamp mag je niet rijden zonder mist toch?