- Waardering
- 7.576
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Wie hebben een snelle schildklier dan?🤪Wat kunnen mensen met een "snelle schildklier" toch een zenuwlijers zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie hebben een snelle schildklier dan?🤪Wat kunnen mensen met een "snelle schildklier" toch een zenuwlijers zijn
Ik niet, m'n manager was aan het afvallen en ze heeft nu ineens een te snelle schildklier. En maar koffie blijven drinkenTechnisch gezien wel ja.
Kliert je schildklier jou ook ofzo? Wordt je er cranky van?
Wens ik je alsnog wel een fijne dag, tussen de buien door.

Die snelle schildklier is zeker vastgesteld door dr. Google of fysio Facebook.Ik niet, m'n manager was aan het afvallen en ze heeft nu ineens een te snelle schildklier. En maar koffie blijven drinken![]()
Ai, vervelend.
Koplamp ook? Dat word een dure.
Mooi bak! Ondanks het garage eczeem🤗
tijdens het achteruit rijden ook voor je kijken toch?
€4500,- ex BTW als de koplamp vervangen moet worden. Maat van mij heeft het voorgehad pas geleden. Mooi, die BMW laser koplampen.
Kantoor als een diepvries, ogen als stuiterballen, half werk en vooral veel chaos om niets. Neujh die heeft wel echt watDie snelle schildklier is zeker vastgesteld door dr. Google of fysio Facebook.
Je hebt haar zeker gefeliciteerd dat met een snelle schildklier afvallen makkelijker is?
Is, "Jij hebt makkelijk praten, jij kunt alles eten," al doorgestreept op je bingokaart?
Inderdaad, 7 serie als ik me niet vergis. ~3k al voor de koplamp zelf per stuk. En dan is de bmw garage zelf natuurlijk ook erg duur.€4500,- ex BTW als de koplamp vervangen moet worden. Maat van mij heeft het voorgehad pas geleden. Mooi, die BMW laser koplampen.
Is inderdaad €5400 incl. btw hier.€4500,- ex BTW als de koplamp vervangen moet worden. Maat van mij heeft het voorgehad pas geleden. Mooi, die BMW laser koplampen.
Ook eens gehad, maar ik rij een goedkope polo gelukkig.
Koplamp van mijn BMW kost niet zo heel veel, vergeleken met die van jou.Is inderdaad €5400 incl. btw hier.
Ik ben all-risk verzekerd, dus ik ga deze wel claimen. Premie wordt wel (nog) duur(der), maar vooruit. Hoop geregel vooral en kan door de defecte koplamp alleen overdags rijden.

Rooitje of 8 ben je zo kwijt aan deze schade. misschien zelf betalen, dan via verz. ?Is inderdaad €5400 incl. btw hier.
Ik ben all-risk verzekerd, dus ik ga deze wel claimen. Premie wordt wel (nog) duur(der), maar vooruit. Hoop geregel vooral en kan door de defecte koplamp alleen overdags rijden.
Bert Visscher z’n vrouw zou zeggen. Sneu geld.Is inderdaad €5400 incl. btw hier.
Ik gebruik ongeveer deze uitleg. Bij ons zit het management in de cabine maar ze vergeten soms de oplegger waar het om gaat, als ze weer eens een nieuwe richting uitgaan. Te kort door de bocht en vooral te snel.Wij chauffeurs zeggen, als je een grote auto koopt moet je em ook kunnen rijden. Daar schort het nog weleens aan😁
Het zijn prachtige modellen, de BMW's uit de G-serie. Maar er moet niet iets mee aan de hand zijn want dat doet pijn in de portefeuille. Kun jij binnen afzienbare tijd bij de reparateur terecht?Is inderdaad €5400 incl. btw hier.
Goed geschat, 8600 excl. vervangend vervoer. Kan pas 9 oktober terecht en hoewel de verzekeraar aangaf dat de schade onder 'Schadegarantcondities' uitgevoerd kon worden gaf de garage aan dat die hele verzekeringsmaatschappij niet is aangesloten bij Schadegarant en nergens in het systeem voorkomt. Dus ik ga nog horen of het vergoed kan worden.Rooitje of 8 ben je zo kwijt aan deze schade. misschien zelf betalen, dan via verz. ?
(ivm trede en stijgende premie)