MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.403
Ik m’n eerste 😌
IMG_2814.jpeg

Zijn die onderste lampen voor de sier of kunnen die echt aan?
Die kunnen echt aan, knopje moet je vast en zeker wel ergens op je dashbord hebben.

Voor de rest is deze foto echt prachtig!

• #152.404
Laatste middagdutje.

5 jaar lang dagelijks 10 tot 12 uur samen geweest.
We hebben lief en leed gedeeld. Samen gelachen en gehuild. Altijd stond ze klaar voor een diep gesprek. Soms was ze wat eigenwijs. Maar we kwamen er altijd samen uit❤️❤️❤️. Na vandaag ga ik je toch echt verlaten. Je mag nu een afrikaanse man gaan behagen, ik laat je los...
IMG-20240903-WA0040.jpeg

Mn vrouw zei dat ik.gek was( stuurde dit vanochtend naar der 🤣)
Ik hoop voor haar dat ze die Afrikaanse wildeman aankan en dat hij haar netjes behandeld

• #152.405
Een truck moeten afstaan voor een nieuwe is voor een trucker wel een ding. Het is dan ook een way of life. Zie mn werk.ook niet als werk noch als hobby. Het is wie ik ben. Ik zat vroeger met 1 jaar in de maxi cosi naast mn pa. Zomervakanties ging ik altijd 3 weken aan een stuk mee naar het Oostblok of zuid europa. Kwartje in de kpn telefooncel om moeders te bellen. Ik.met het stratenboek in mn hand navigeren terwijl pa reedt. Shaggies draaien als hij het druk had met schakelen. Ja dat zijn mooie herinneringen.
Het verdiend tegenwoordig ook nog een beste boterham , ik zal rijden tot het einde van mn dagen❤️
Truckers zijn ook vaak Merkvast. Kon je niet voor Scania kiezen, of ligt dat aan je werkgevers dat je naar Volvo gaat/moet ?

• #152.406
Truckers zijn ook vaak Merkvast. Kon je niet voor Scania kiezen, of ligt dat aan je werkgevers dat je naar Volvo gaat/moet ?
Ik ben vanuit mn vader al Volvo fan. Dus dat dit een volvo word is juist precies wat ik wilde. Scania is niet mn merk eigenlijk, maar toen ik binnenkwam was dit de enige die vrij was dus dan kun je niet moeilijk gaan doen.

alles valt prima op zn plek zo, net al nieuwe ledstrips gehaald voor binnen en een mooie groene kentekenplaat met tekst besteld. 😁😁

• #152.411
Mijn mannetje spoedoperatie gehad..plasbuis, nu open en katheter erin. Urine en bloed..everywhere. vanochtend om 4.00 uur wakker geworden en gedweild..en niet meer kunnen slapen...het stinkt..maar wel zielig voor hem
20240902_221459.jpg
Aaaaah arm beestje, sterkte!
Wat is zijn leeftijd? En zijn naam?

• #152.412
Tycho , 11 jaar. Morgen weer dan wordt de katheter eruit gehaald. Neem dagje vrij

• Heart
Waarderingen: K82
  • #152.414
Mijn mannetje spoedoperatie gehad..plasbuis, nu open en katheter erin. Urine en bloed..everywhere. vanochtend om 4.00 uur wakker geworden en gedweild..en niet meer kunnen slapen...het stinkt..maar wel zielig voor hem
20240902_221459.jpg
Arm dier, hopelijk komt het goed😘
Geef hem een aai van me🫳

• #152.416
Wat kunnen mensen met een "snelle schildklier" toch een zenuwlijers zijn

• #152.419
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven