AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.461
Waar ben je verzekerd? Ik zit bij Achmea (geloof ik) en had een soortgelijk iets maar dat wilden ze wel betalen. Niet gedaan omdat mijn premie absurd omhoog ging en ik t dus beter maar cash kon aftikken.
Dubbelsteyn Verzekeringen (ik heb mijn auto bij Dubbelsteyn gekocht). Laatste keer dat ik een verzekering afsluit bij zo'n kleine maatschappij... Ik heb gelukkig rechtsbijstand en een advocaat die me voor nop wil helpen als ik er niet uitkom met ze.

• #152.462
Ik vraag me nu wel af waar ik al die premie voor een all-risk-verzekering voor betaal als dit niet vergoed wordt. Ben net afgewezen ???
Tot ik dit las was ik er niet van op de hoogte dat dit kan met een all risk.. Zelf gemaakte schade is toch juist waarvoor men een all risk aan gaat?

• #152.463
Wat voor bolide heb je dan @Galen. Ik zag dat het een BMW was. Heb je pic van binnen en buiten?

• #152.464
Dubbelsteyn Verzekeringen (ik heb mijn auto bij Dubbelsteyn gekocht). Laatste keer dat ik een verzekering afsluit bij zo'n kleine maatschappij... Ik heb gelukkig rechtsbijstand en een advocaat die me voor nop wil helpen als ik er niet uitkom met ze.
Zit zelf bij univé, ook all risk met alles er bij. Voornamelijk omdat ze snel zwichten als je dreigt alles op te zeggen. Tot nu toe altijd mijn zin gekregen bij univé en de schades die ik had hebben ze altijd betaald zonder verhoging van premie. Kanttekening daarbij is wel dat ik een hoge accessoires verzekering heb waar ze het dan ook wel op willen gooien als je gewoon zegt dat het onderdeel niet fabrieks standaard is( denk bumpers en velgen etc.)

• #152.465
Wat voor bolide heb je dan @Galen. Ik zag dat het een BMW was. Heb je pic van binnen en buiten?
1725473895150.png

BMW 745e

Binnen heb ik geen foto's van, maar je ziet enigszins door het raam de kleur van het interieur.

• #152.466
Zit zelf bij univé, ook all risk met alles er bij. Voornamelijk omdat ze snel zwichten als je dreigt alles op te zeggen. Tot nu toe altijd mijn zin gekregen bij univé en de schades die ik had hebben ze altijd betaald zonder verhoging van premie. Kanttekening daarbij is wel dat ik een hoge accessoires verzekering heb waar ze het dan ook wel op willen gooien als je gewoon zegt dat het onderdeel niet fabrieks standaard is( denk bumpers en velgen etc.)
Ik was dus overgestapt van Univé naar hun omdat ze me voorhielden dat ik dan bij álle BMW-dealers van Nederland terechtkon voor reparaties. Mooi ingetuind.

Tot ik dit las was ik er niet van op de hoogte dat dit kan met een all risk.. Zelf gemaakte schade is toch juist waarvoor men een all risk aan gaat?
Ik snap er ook geen snars van. Dit is inderdaad waar je die debiele premies voor all risk voor betaalt. En dan durven ze niet uit te keren :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #152.467
1725473895150.png

BMW 745e

Binnen heb ik geen foto's van, maar je ziet enigszins door het raam de kleur van het interieur.
Zo zo, de zaken gaan goed zie ik, sick hoor. Mooi dat hij helemaal zwart is. Alleen vind ik die grill van de nieuwere BMW's niet zo mooi.

• #152.468
Audi verneukt het ook helemaal

• #152.472
Ik was dus overgestapt van Univé naar hun omdat ze me voorhielden dat ik dan bij álle BMW-dealers van Nederland terechtkon voor reparaties. Mooi ingetuind.

Ik snap er ook geen snars van. Dit is inderdaad waar je die debiele premies voor all risk voor betaald. En dan durven ze niet uit te keren :roflol:
Dit was mijn vorige wagen en had hier zo'n 30k inzitten(ja echt mongolisch veel voor een golf 4). Maar had hem compleet r32 omgebouwd kwa interieur en bumpers met originele onderdelen. Lag een vr5 in maar had er een supercharger op gebouwd om tegen de 300 pk er uit te trekken. En had er voor 4k aan audio van Focal in zitten. Had met ~160khm/h een hert geraakt en dat heeft unive ook volledig gedekt door mijn accessoire verzekering.
Univé is gewoon super makkelijk.

Bijlagen

• Snapchat-1930314782.jpg
    Snapchat-1930314782.jpg
    239,1 KB · Weergaven: 51
  • #152.473
  • #152.474
Standaard riedeltje, afwijzen. Gewoon bezwaar tegen maken, anders naar het Kifid !

• #152.476
Wordt gewoon gedekt in hoeverre ik het begrijp (alle uitsluitingen meegekopieerd en geplakt en die zijn niet van toepassing):
1725474675925.png
Op basis van deze voorwaarden zou ik het er niet bij laten zitten. Wel afhankelijk van wat jouw premie doet als zij het wel dekken.

• #152.477
Verzekeraars... Boeven zijn het.

• #152.479
Dit was mijn vorige wagen en had hier zo'n 30k inzitten(ja echt mongolisch veel voor een golf 4). Maar had hem compleet r32 omgebouwd kwa interieur en bumpers met originele onderdelen. Lag een vr5 in maar had er een supercharger op gebouwd om tegen de 300 pk er uit te trekken. En had er voor 4k aan audio van Focal in zitten. Had met ~160khm/h een hert geraakt en dat heeft unive ook volledig gedekt door mijn accessoire verzekering.
Univé is gewoon super makkelijk.
Wat een Ripped Meeuw bak

• #152.480
Ik heb 94€ betaald voor 2 doosjes daglenzen voor 1 maand in de plaatselijke brillen winkel.

Ben ik afgezet geweest?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven