MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sucks, ik moet nog een week. Volgende week zaterdag is ze terug als ze niks breekt op de piste.

We redden het samen! BROLUVE

tumblr_ksczlyQbeU1qzx4k0o1_500.jpg

done, dalijk helemaal alleen, in me koude, versleten bedje zonder enige warmte met een volle zak :(

Ben ****ing pissed off. 2 van mn 3 hotmail accounts geblokkeerd :mad:. Mn spam mailadres en mn persoonlijk spam mailadres. Alleen mn persoonlijk mailadres schiet nog over.
Dit betekend dat ik mails van Ebay, paypal en nog vele andere dingen niet meer kan lezen :mad:

Ben ****ing pissed off. 2 van mn 3 hotmail accounts geblokkeerd :mad:. Mn spam mailadres en mn persoonlijk spam mailadres. Alleen mn persoonlijk mailadres schiet nog over.
Dit betekend dat ik mails van Ebay, paypal en nog vele andere dingen niet meer kan lezen :mad:

De point van een spam-account is toch net dat je die shit niet hoeft te lezen? :o Gmail acc, 2000+ ongelezen mails, ik spaar ze op :o

Still got the record: 19.000+
Zitten er ook tussen die ik wel wil lezen.
Zal wel eens screeny doen als ik er terug op kan. Hopelijk soon, want irriteert me ****ing veel atm.

Van mn account waar ik nog op kans is denk ik 1 van mn gmails nu mn meeste: 5.888

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 03:31 ----------

Huh ik kan alweer op mn persoonlijk spam mailadres. Weet alleen niet hoe. Denk dat het gmailadres waarmee ik herstelverzoek indiende hetgene geweest zal zijn waarmee ik dat acc ooit aanmaakte ofzo. Echt weird. Zo ineens kan ik er weer op.

Damn ben nu wel klaar met me nachtdienst....

Still got the record: 19.000+
Zitten er ook tussen die ik wel wil lezen.
Zal wel eens screeny doen als ik er terug op kan. Hopelijk soon, want irriteert me ****ing veel atm.

Van mn account waar ik nog op kans is denk ik 1 van mn gmails nu mn meeste: 5.888

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 03:31 ----------

Huh ik kan alweer op mn persoonlijk spam mailadres. Weet alleen niet hoe. Denk dat het gmailadres waarmee ik herstelverzoek indiende hetgene geweest zal zijn waarmee ik dat acc ooit aanmaakte ofzo. Echt weird. Zo ineens kan ik er weer op.

zit nu alweer op 6000, k*t nachtcafé :p

Soms.... soms denk ik wel dat ik in het achterlijkste huishouden van Nederland zit.

Wtf man, 24/7 ruzie iedereen deppresief en ik netjes boven me erbuiten aan het houden. En bemoei ik me ermee ontploft er een 1e klas bom van ellende en verneukheid,

blarggg gezellig. Gelukkig naar me rug training lekker dagje zee (althans, als het doorgaat)

3 uur slapen, 7.30 op om klaar te maken voor me eerst werkdag, echt top lol. Tja moeten ze me maar niet inroosteren op een zondag

hangover

ajax verloren for f sake

Alle stelletjes lekker wandelen op het strand. Ik zit :fa: achter mijn bureau te wachten tot ik me noxipro mag nemen :fa:

Dat ajax heeft verloren :(

te veel buitenlanders in de sport school, er is zo,n actie dat je 2 weken gratis kan sporten gotse zuur.

te veel buitenlanders in de sport school, er is zo,n actie dat je 2 weken gratis kan sporten gotse zuur.

Oh jeej niet die buitenlanders weer.. gut o gut, je zou maar precies het zelfde als ze zijn alleen op een andere locatie geboren, dat zou tog schande zijn!

Oh jeej niet die buitenlanders weer.. gut o gut, je zou maar precies het zelfde als ze zijn alleen op een andere locatie geboren, dat zou tog schande zijn!

dude je ziet ze bijna altijd als er ergens iets gratis is. En dan hebben ze ook geen respect voor de aparaten die er staan.

dude je ziet ze bijna altijd als er ergens iets gratis is. En dan hebben ze ook geen respect voor de aparaten die er staan.

Je weet wel dat de autochtone Nederlanders bekend staan om hun gierigheid en dan ga jij klagen over mensen die van iets gratis gebruik maken ?
Oh en ik heb ook zeker geen respect voor de apperaten hoor als je mij ziet trainen rampeneer ik over de gym en gooi ik al mn woede in de machine :D good workout is good maar of het respect hebben voor die stukken staal, no way

fatsoenlijk met de apparaten omgaan is meer als normaal anu

Terug
Naar boven