Anu
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 75kg
Sucks, ik moet nog een week. Volgende week zaterdag is ze terug als ze niks breekt op de piste.
We redden het samen! BROLUVE
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sucks, ik moet nog een week. Volgende week zaterdag is ze terug als ze niks breekt op de piste.
Ben ****ing pissed off. 2 van mn 3 hotmail accounts geblokkeerd. Mn spam mailadres en mn persoonlijk spam mailadres. Alleen mn persoonlijk mailadres schiet nog over.
Dit betekend dat ik mails van Ebay, paypal en nog vele andere dingen niet meer kan lezen![]()
Gmail acc, 2000+ ongelezen mails, ik spaar ze op 
De point van een spam-account is toch net dat je die shit niet hoeft te lezen?Gmail acc, 2000+ ongelezen mails, ik spaar ze op
![]()

Still got the record: 19.000+
Zitten er ook tussen die ik wel wil lezen.
Zal wel eens screeny doen als ik er terug op kan. Hopelijk soon, want irriteert me ****ing veel atm.
Van mn account waar ik nog op kans is denk ik 1 van mn gmails nu mn meeste: 5.888
---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 03:31 ----------
Huh ik kan alweer op mn persoonlijk spam mailadres. Weet alleen niet hoe. Denk dat het gmailadres waarmee ik herstelverzoek indiende hetgene geweest zal zijn waarmee ik dat acc ooit aanmaakte ofzo. Echt weird. Zo ineens kan ik er weer op.

te veel buitenlanders in de sport school, er is zo,n actie dat je 2 weken gratis kan sporten gotse zuur.
Oh jeej niet die buitenlanders weer.. gut o gut, je zou maar precies het zelfde als ze zijn alleen op een andere locatie geboren, dat zou tog schande zijn!
dude je ziet ze bijna altijd als er ergens iets gratis is. En dan hebben ze ook geen respect voor de aparaten die er staan.
good workout is good maar of het respect hebben voor die stukken staal, no way