Pfff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff
Sommigen houden het niet eens een paar weken vol en toen heb ik jou ook niet gehoord. Hm, gek.
Dat kun je er daar prima uitzuipen.Uitgerekend vandaag word ik grieperig wakker. Top timing.
Over iets meer dan 3 uur vlieg ik voor vakantie naar Praag.
Vakantie? Ziek?Uitgerekend vandaag word ik grieperig wakker. Top timing.
Over iets meer dan 3 uur vlieg ik voor vakantie naar Praag.
Nou, ben blij dat je toch zelf inziet hoe simpel je bent!
Is alles wel oke daar in Belgie, je klinkt nogal gestresst laatste tijd.Nou, ben blij dat je toch zelf inziet hoe simpel je bent!
Als je niet consequent kunt zijn met je grote bek houdt 'm dan ook gewoon dicht tegen anderen, al helemaal tegen nieuwelingen en beginners.
Grindr uitspelen.
Veel gaten in de weg daarIs alles wel oke daar in Belgie, je klinkt nogal gestresst laatste tijd.
Amazeballs. Ik heb me gister toch een avond meegemaakt. Stelletje uit Nederland ontmoet. Coke geregeld in Praag, goede shit, wel duur. Gozer kon de drank en shit niet aan en viel half in slaap, zijn vriendin begon toen moves te zetten op ons. Heeft gezond met die vriend van me, terwijl ik met haar gappie boven zat te drinken. Wilde zoenen met mij toen we sleuteltje deden, maar ik heb een vriendin dus deed alsof ik de clue niet snapte. Aan tafel die chick de hele tijd over m'n been wrijven.. terwijl ik met haar vriend in gesprek ben.. die tegenover me zit. ... eh.. ik ga ff roken.
Wow....Amazeballs. Ik heb me gister toch een avond meegemaakt. Stelletje uit Nederland ontmoet. Coke geregeld in Praag, goede shit, wel duur. Gozer kon de drank en shit niet aan en viel half in slaap, zijn vriendin begon toen moves te zetten op ons. Heeft gezond met die vriend van me, terwijl ik met haar gappie boven zat te drinken. Wilde zoenen met mij toen we sleuteltje deden, maar ik heb een vriendin dus deed alsof ik de clue niet snapte. Aan tafel die chick de hele tijd over m'n been wrijven.. terwijl ik met haar vriend in gesprek ben.. die tegenover me zit. ... eh.. ik ga ff roken.
Gozer ging uiteindelijk bad en viel half in slaap. Chick wilde uiteindelijk met ons mee naar hotel. Die wilde getowerbridged worden. Uiteindelijk m'n canolli onder controle gehouden en besloten dat dit achteraf waarschijnlijk een heel slecht idee zou zijn (want vriendin en kind). Dus taxi (Bolt) besteld voor hen naar hun hotel en wij terug naar die van ons.
Geweldige avond gehad. Flink gelachen. Veel en veel teveel gedronken. 6 uur plafonddienst gehad.
Mijn ontbijt:
4 bier, avion reposado en een zacapa XO. Net die vriend van me wakker gemaakt met een caipirinha. Ben aardig shitfaced.
![]()
![]()
![]()
Oja, dit was die chick:
Bekijk bijlage 657779
Vanavond weer met ze afgesproken. Pfff, must stay strong.
Gozer ging uiteindelijk bad en viel half in slaap. Chick wilde uiteindelijk met ons mee naar hotel. Die wilde getowerbridged worden. Uiteindelijk m'n canolli onder controle gehouden en besloten dat dit achteraf waarschijnlijk een heel slecht idee zou zijn (want vriendin en kind). Dus taxi (Bolt) besteld voor hen naar hun hotel en wij terug naar die van ons.
Ja lulkoek er op scheuren die handel.Vanavond weer met ze afgesproken. Pfff, must stay strong
Beetje weinig patronen per wapen niet? Kun je net 1 keer niezen is dat ding al leeg.
Een Winchester en Magnum zijn prachtige wapens. Een Uzi mag eigenlijk wel met vijftien magazijnen komen, haha.
Ja vooral die. Daar moesten ze vroeger met enige regelmaat de bovenste plaat met een hamer terug plat meppen na x aantal schoten had ik gehoord.Een Uzi mag eigenlijk wel met vijftien magazijnen komen, haha.
Pas op dat je niet straks ineens in deel 4 zit!
1❤️