Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.404
Sommigen houden het niet eens een paar weken vol en toen heb ik jou ook niet gehoord. Hm, gek.
Komt omdat @Buttie88 een poenani heeft en @Seth_Fit een c**k.

IMG_8483.jpeg

Je blijft nog altijd me favoriete vegan vriendin, die plek pakt niemand van je af hoor. Ben maar niet bang 💪

• #153.406
Komt omdat @Buttie88 een poenani heeft en @Seth_Fit een c**k.

IMG_8483.jpeg

Je blijft nog altijd me favoriete vegan vriendin, die plek pakt niemand van je af hoor. Ben maar niet bang 💪
Nou, ben blij dat je toch zelf inziet hoe simpel je bent!

Als je niet consequent kunt zijn met je grote bek houdt 'm dan ook gewoon dicht tegen anderen, al helemaal tegen nieuwelingen en beginners.

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #153.407
Nou, ben blij dat je toch zelf inziet hoe simpel je bent!

Als je niet consequent kunt zijn met je grote bek houdt 'm dan ook gewoon dicht tegen anderen, al helemaal tegen nieuwelingen en beginners.
Is alles wel oke daar in Belgie, je klinkt nogal gestresst laatste tijd.

• #153.410
Hoe gaat het nu met je?

Ziek of opgeknapt?
Amazeballs. Ik heb me gister toch een avond meegemaakt. Stelletje uit Nederland ontmoet. Coke geregeld in Praag, goede shit, wel duur. Gozer kon de drank en shit niet aan en viel half in slaap, zijn vriendin begon toen moves te zetten op ons. Heeft gezond met die vriend van me, terwijl ik met haar gappie boven zat te drinken. Wilde zoenen met mij toen we sleuteltje deden, maar ik heb een vriendin dus deed alsof ik de clue niet snapte. Aan tafel die chick de hele tijd over m'n been wrijven.. terwijl ik met haar vriend in gesprek ben.. die tegenover me zit. ... eh.. ik ga ff roken.

Gozer ging uiteindelijk bad en viel half in slaap. Chick wilde uiteindelijk met ons mee naar hotel. Die wilde getowerbridged worden. Uiteindelijk m'n canolli onder controle gehouden en besloten dat dit achteraf waarschijnlijk een heel slecht idee zou zijn (want vriendin en kind). Dus taxi (Bolt) besteld voor hen naar hun hotel en wij terug naar die van ons.

Geweldige avond gehad. Flink gelachen. Veel en veel teveel gedronken. 6 uur plafonddienst gehad.

Mijn ontbijt:
4 bier, avion reposado en een zacapa XO. Net die vriend van me wakker gemaakt met een caipirinha. Ben aardig shitfaced.
20241115_142320.jpg

20241115_153502.jpg

20241115_154739.jpg

Vanavond weer met ze afgesproken. Pfff, must stay strong.

Laatst bewerkt:
  • #153.411
Amazeballs. Ik heb me gister toch een avond meegemaakt. Stelletje uit Nederland ontmoet. Coke geregeld in Praag, goede shit, wel duur. Gozer kon de drank en shit niet aan en viel half in slaap, zijn vriendin begon toen moves te zetten op ons. Heeft gezond met die vriend van me, terwijl ik met haar gappie boven zat te drinken. Wilde zoenen met mij toen we sleuteltje deden, maar ik heb een vriendin dus deed alsof ik de clue niet snapte. Aan tafel die chick de hele tijd over m'n been wrijven.. terwijl ik met haar vriend in gesprek ben.. die tegenover me zit. ... eh.. ik ga ff roken.

Gozer ging uiteindelijk bad en viel half in slaap. Chick wilde uiteindelijk met ons mee naar hotel. Die wilde getowerbridged worden. Uiteindelijk m'n canolli onder controle gehouden en besloten dat dit achteraf waarschijnlijk een heel slecht idee zou zijn (want vriendin en kind). Dus taxi (Bolt) besteld voor hen naar hun hotel en wij terug naar die van ons.

Geweldige avond gehad. Flink gelachen. Veel en veel teveel gedronken. 6 uur plafonddienst gehad.

Mijn ontbijt:
4 bier, avion reposado en een zacapa XO. Net die vriend van me wakker gemaakt met een caipirinha. Ben aardig shitfaced.
20241115_142320.jpg

20241115_153502.jpg

20241115_154739.jpg

Oja, dit was die chick:
Bekijk bijlage 657779

Vanavond weer met ze afgesproken. Pfff, must stay strong.
Wow....

.... Ok....

... Dus echt hard getraind dus 🤣🤣

• #153.412
Vanavond weer met ze afgesproken. Pfff, must stay strong
Ja lulkoek er op scheuren die handel.

Sorry zit al bijna een week op zee dan ga ik rare dingen zeggen.

• #153.413
Cheers to the hate

Episode 5 Drinking GIF by The Bachelor

• Heart
Waarderingen: AK
  • #153.418
  • #153.419
:popcorn:

• #153.420
Leuke film op tv, geen chips helaas thuis..

Terug
Naar boven