MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.381
In mijn gezicht gestoken door een wesp die in mijn shirt zat, fking great.

Gelukkig ben ik maar mild allergisch.....

• #153.386
Die lui op de brug. Ik rol hier haast mijn bed uit verdomme.

• #153.387
25,- echt? Om een baard wat bij te laten punten met een tondeuze? Zijn dat normale prijzen of had deze kapper geen zin om te werken?

• #153.390
25,- echt? Om een baard wat bij te laten punten met een tondeuze? Zijn dat normale prijzen of had deze kapper geen zin om te werken?
Ik betaal 40. Maar die pakt alles er bij.
Vind ik niet raar alles word duurder en die man moet ook zijn brood kunnen betalen. Plus ben erg tevreden. De meeste barbers kom je toch altijd weg met een turkse opscheer hoe je het ze ook uitlegd en deze doet het eindelijk gewoon goed. Dat het ook een nederlander is helpt wel daarbij. Kom nooit weer bij zo'n buitenlandse barbershop.

• #153.391
Ik betaal 40. Maar die pakt alles er bij.
Vind ik niet raar alles word duurder en die man moet ook zijn brood kunnen betalen. Plus ben erg tevreden. De meeste barbers kom je toch altijd weg met een turkse opscheer hoe je het ze ook uitlegd en deze doet het eindelijk gewoon goed. Dat het ook een nederlander is helpt wel daarbij. Kom nooit weer bij zo'n buitenlandse barbershop.
Bij mij moest er letterijk een beetje bijgepunt worden maargoed ik koop voor die 25,- wel een tondeuze doe ik t zelf in een paar minuten.

• #153.395
Ik heb mogelijk mijn bulk verneukt maar ik trek het gewoon door tot december…

• #153.396
  • #153.397
Hoe gaat het nu met je?

Ziek of opgeknapt?

Hoezo verneukt?

Te veel gegeten jongen?

Of te weinig?
veel te hard gegaan, ik denk te veel gegeten geen idee maar in ieder geval het gevoel dat het totaal niet lekker gaat/loopt ik ga weer alles onder de loep nemen en eventueel schakelen met men oude coach om advies te vragen.

• #153.398
veel te hard gegaan, ik denk te veel gegeten geen idee maar in ieder geval het gevoel dat het totaal niet lekker gaat/loopt ik ga weer alles onder de loep nemen en eventueel schakelen met men oude coach om advies te vragen.
Komt goed man, volgens mij ben jij wel een serieuze strijder, aan je abs te zien sowieso wel.

Wat is jouw doel eigenlijk met bb?

Podium?
Of "gewoon" voor jezelf sterk en lean/ripped blijven?

• #153.399
Komt goed man, volgens mij ben jij wel een serieuze strijder, aan je abs te zien sowieso wel.

Podium?
Dankjewel man! Jij ook goed bezig, je komt van ver nog even volhouden.

mijn doel is om naturel elk jaar mijn fysiek, met kleine stappen te verbeteren. Ik heb respect voor wedstrijd atleten, maar ik denk niet dat ik dit zelf wil of in ieder geval ambieer.

Voor nu continue bulk/cutten…..

Podium?
Zou jij het podium op willen?

Terug
Naar boven