AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.421
Zondag knallen
Screenshot_20241115_133255_Chrome.jpg

Outdoor range
Lachen. Ik vond het verbazingwekkend leuk, maar ook omdat mijn Amerikaanse collega gelemaal
Los ging met uitleggen van de techniek etc. We hebben echt duizenden patronen verschoten trouwens.

• #153.422
Ja vooral die. Daar moesten ze vroeger met enige regelmaat de bovenste plaat met een hamer terug plat meppen na x aantal schoten had ik gehoord.
Haha, het is niet het meest betrouwbare wapen. Ook niet erg zuiver. Maar, wel erg leuk. Heb jij niet de mogelijkheid gekregen er mee te werken tijdens de opleiding?

• #153.423
Haha, het is niet het meest betrouwbare wapen. Ook niet erg zuiver. Maar, wel erg leuk. Heb jij niet de mogelijkheid gekregen er mee te werken tijdens de opleiding?
Nee ben geen WD'er en ook die hebben alleen de mogelijkheid bij het hoogste echelon van de kkw om er mee te werken als ik me niet vergis. Aangezien alle grote defecten aan kkw enkel in den helder worden gedaan.
Dan zou ik ook aan radars comms etc moeten werken en dat zijn mij te veel touwtjes.
Ik ben gewoon TD'er.
Heb zelf alleen met de c7,c8, de minimi, mag, glock en een keer met een barreta .50 geschoten.

• #153.424
Beetje weinig patronen per wapen niet? Kun je net 1 keer niezen is dat ding al leeg.
Of kun je ook nog daar bijkopen?
Denk beetje van alles proberen en dan bijkopen wat je leuk vindt. De Dragunov op de 500 m range lijkt mij heel tof. Niet goedkoop idd maja, het is wat het is. Wordt wel lachen.

• #153.425
De Dragunov op de 500 m range lijkt mij heel tof
Nou nog wat raken😜.
Valt wel mee hoe lastig het is. Als hij fatsoenlijk ingeschoten is met het visier en je de de trekker juist over haalt(heel langzaam in gelijkmatig tempo. Trekker in het midden van het laatste vinger kootje dat is het belangerijkst bij de pistolen omdat je anders bij het overhalen het wapen scheef trekt als je de vinger er verkeert op hebt) je moet eigenlijk zelf schrikken van dat hij af gaat zodat je niet aan het wapen gaat trekken bij het afvuren. Ook pas bij het uitademen schieten en niet je adem inhouden zoals in de spelletjes.

Denk eerlijk gezecht dat je het meeste mis gaat schieten met de glock enzo. Is bij de meeste zo.

• #153.426
Ik heb een wratje bij men ballen kan ik die zelf verwijderen met spul of moet ik daarvoor naar de huisarts

• #153.431
Nee ben geen WD'er en ook die hebben alleen de mogelijkheid bij het hoogste echelon van de kkw om er mee te werken als ik me niet vergis. Aangezien alle grote defecten aan kkw enkel in den helder worden gedaan.
Dan zou ik ook aan radars comms etc moeten werken en dat zijn mij te veel touwtjes.
Ik ben gewoon TD'er.
Heb zelf alleen met de c7,c8, de minimi, mag, glock en een keer met een barreta .50 geschoten.
Ach kijk, daar was ik niet van op de hoogte.

De Barret gaf wel een warm gevoel van binnen, niet? De 'oude' Accuracy was mijn baby. Met de .308 munitie zo stil en zo precies. Die mis ik ontzettend, haha.

• #153.432
  • #153.433
  • #153.434
  • #153.435
Tijdens een oefening in de VS hebben wij eens mogen spelen met een M134, zo één met zes lopen. Met recht bizar te noemen wat daar uit komt.

♥️
tromp had deze aan boord gekregen in plaats van de mag voor de boordschutters.
I.v.m de houthi's tijdens hun wereld reis

Benieuwd hoeveel microplastics per slok water daar in zaten...
Ik maak me meer druk om wat er in de wawa zat.

• #153.438
Verkouden, slecht geslapen door verstopte neus.

• #153.439
Kut weekend achter rug, maar wel leuke dag voor mijn zoon. Dus dubbel gevoel en nu maar naar sportschool gegaan om de frustratie eruit te rammen💪🏻🤷‍♂️

Terug
Naar boven